۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷
کد خبر: 84665916
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعضای باند قاچاق اتباع خارجی در شهرری دستگیر شدند

شهرری - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری گفت: اعضای باند ۲ نفره که با صدور گذرنامه‌های جعلی به قاچاق اتباع خارجی (افغانستانی و پاکستانی) اقدام می کردند در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس اعلام منابع محلی، حدود ۵۰ تبعه کشورهای افغانستان و پاکستان در یک انبار محله سیزده آبان شهرری محبوس شده بودند که تیم عملیاتی پلیس با دستور قضایی انبار را شناسایی کردند. 

وی افزود: در بازجویی‌های پلیسی مشخص شد که قاچاقچیان اتباع این ۲ کشور را از مرز با گذرنامه های جعلی وارد کشور می کنند و پس از حبس در این انبار از خانواده های آنان برای آزادی درخواست ۱۵ تا ۲۰ میلیون پول دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: یک روز قبل از شناسایی محل توسط پلیس، تعداد ۱۰ نفر از محبوس شدگان با پرداخت ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان آزاد شده بودند و بقیه نیز منتظر کارت به کارت این مبلغ از سوی خانواده هایشان بودند.

سرهنگ جلیلیان ادمه داد: در بازرسی از این انبار ۲ فقره اسلحه شکاری و ۲۰۰ جلد گذرنامه جعلی کشف شد و متهمان تحویل مراجع قضایی و اتباع نیز در اختیار پلیس امنیت قرار گرفتند.

سارقان آسانسورهای تهران دستگیر شدند 

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان سابقه دار آسانسور های شرق تهران خبرداد  و گفت: با رصد های میدانی و تحقیقات پلیسی توسط تیم عملیات کلانتری ۱۳۱ شهرری هویت و محل اختفاء سارق آسانسور های شرق تهران در محدوده شهرری شناسایی شد.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه هماهنگی های قضایی در این خصوص انجام پذیرفت ابراز داشت : تیم عملیات کلانتری ۱۳۱ شهرری در محل اختفاء سارق حاضر و طی یک عملیات منسجم متهم را دستگیر و طی بازدید از محل یک عدد درایو آسانسور کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه جهت بررسی بیشتر به کلانتری شهرری منتقل شد.

وی افزود: پس از انجام بررسی ها و اقدامات فنی همدست وی در محدوده بومهن شناسایی و دستگیر شد و متهمان در مجموع به ۱۴ فقره سرقت انواع آسانسور در محدوده شرق تهران و شهرری اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اشاره به اینکه مالباختگان در این خصوص شناسایی و به کلانتری دعوت شدند، خاطرنشان کرد: پس از اخذ شکایت و تکمیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha