بازیکن تیم فوتبال گل گهر: کمر تیم را شکستند ولی سهمیه آسیا می‌گیریم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال گل گهر گفت: با گرفتن هفت امتیاز از تیم گل گهر کمر ما را شکستند اما ما برای رسیدن به سهمیه آسیا تلاش می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، سعید صادقی بامداد سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: امروز دو گل به صنعت نفت زدم و بازی خوب  و سختی بود و نیاز به این سه امتیاز داشتیم. در این فصل هفت گل و هفت تا پاس گل دادم. در نیم فصل پیشنهادات خوبی از استقلال و پرسپولیس داشتم اما دوست داشتم در گل گهر بمانم زیرا آرامش برایم مهم تر است و با قلعه نویی ماندم و یکساله تمدید کردم.

وی افزود: اکنون ۲۷ سالم است. در ۱۸ سالگی خدمت رفتم و ۲۰ سالگی تمام کردم. بعد به مس کرمان و قبل حضور در تیم نیروی زمینی در تیم صبای قم شاگرد گل محمدی بودم. در ۱۶ سالگی در لیگ یک با صنعت ساری بازی کردم از سال ۹۰ با گل محمدی اشنا شدم.  سال بعد به لیگ برتر آمدم و بعد در مس و تیم خانه به خانه بابل و بعد پیکان بازی کردم اما نیم فصل از این تیم جدا شدم و به شهر خودرو  رفتم و دو سال در کنار گل محمدی بودم. و بعد از آن هم در گل گهر ماندم.

بازیکن تیم فوتبال گل گهر عنوان کرد: در شهر خودرو و تیم های دیگر پول آنچنانی نگرفتم. گل گهر را به دلیل حضور قلعه نویی و آرامش دوست داشتم. امسال نتیجه خیلی خوبی گرفتیم و گرفتن هفت امتیاز کمر کل تیم را شکسته است. نمی دانیم چطور هفت امتیاز را از ما گرفتند. بازیکن ما تخلف کرده، درست است اما کارت را فدراسیون صادر کرده است. هفت امتیاز زیاد است. پارسال سر تفاضل گل سهمیه آسیا را نگرفتیم. امدواریم این هفت امتیاز برگردد. به ما آسیب رساندند و تلاش می کنیم سهمیه را بدست آوریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha