ناظم‌الشریعه: برای گفت‌وگو در خصوص توسعه فوتسال به عراق سفر کردم

تهران- ایرنا- سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: مسوولان ورزشی کشور عراق از من خواستند تا برای توسعه فوتسال در این کشور به آنجا بروم و با وزیر ورزش عراق که یکی از فوتبالیست‌های قدیمی این کشور است هم دیدار خیلی خوبی در این خصوص داشتیم. 

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی الرابعه الریاضیه عراق از سفر «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» به بغداد جهت قبول هدایت تیم ملی فوتسال این کشور خبر داد.

از این رو ناظم‌الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران روز سه‌شنبه در گفت و گویی کوتاه با ایرنا در خصوص این خبر اظهار داشت: مسوولان ورزشی کشور عراق از من خواستند تا برای توسعه فوتسال در این کشور به آنجا بروم و با وزیر ورزش عراق که یکی از فوتبالیست‌های قدیمی این کشور است هم دیدار خیلی خوبی در این خصوص داشتیم. 

ناظم‌الشریعه سرمربی سابق تیم ملی ایران سابقه دو بار قهرمانی با این تیم در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و همچنین عنوان سومی جام جهانی ۲۰۱۶کلمبیا را در کارنامه خود دارد.

این مربی اهل شیراز در سال ۲۰۲۱ در جمع ۱۰ مربی برتر دنیا قرار گرفت و در طول دوره حضورش در تیم ملی فوتسال ایران توانست نتایج قابل قبولی کسب کند اما فدراسیون فوتبال بعد از جام جهانی لیتوانی تصمیم گرفت سرمربی تیم ملی را تغییر دهد و از این رو «وحید شمسایی» به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha