۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۰۶
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84668098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: بالا رفتن سن ازدواج در جامعه نگران کننده است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با ابراز نگرانی از افزاشی سن ازدواج در جامعه گفت: یکی از موضوعات دردآور و نگران کننده امروز جامعه بالا رفتن سن ازدواج بوده که بخشی از این موضوع مرتبط با مسائل اقتصادی است.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در آیین اهداء ۲۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام (ره) ایلام اظهار داشت: نباید به بهانه مسائل اقتصادی از موضوع فرهنگی و چشم و هم چشمی و سخت گرفتن خانواده‌ها نیز غافل شد.

وی با تاکید بر این مهم که باید موانع خوشبخت شدن جوانان در امر ازدواج برداشته شود، افزود: اگر توقعات کاهش و سبک زندگی ائمه معصومین علیهم السلام را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم، جامعه با مشکلات کمتری در این زمینه مواجه خواهد بود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه جهیزیه، مهریه و جشن آنچنانی هیچ کدام سبب خوشبختی نمی شود، یادآور شد: هم اکنون بخشی از ناهنجاری های جامعه در سایه بالا رفتن سن و عدم ازدواج صورت می گیرد.

بهرام نیا تاکید کرد: در این راستا لازم است با الگو قرار دادن سیره ائمه اطهار و پیامبر در مورد ازدواج زمینه خوشبختی جوانان را فراهم ساخت.

استاندار ایلام ضمن تقدیر از کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت برگزاری این مراسم گفت: هرچند این مبالغ و کالاها ناچیز است اما حداقل نیازهای آغاز زندگی را برای افراد تحت حمایت خود فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: تأسیس کمیته امداد به دستور امام خمینی(ره) نقطه امیدی برای افراد ضعیف و کم بضاعت جامعه است که امروز ما شاهد خدمات رسانی صادقانه این نهاد ارزشمند هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha