هنرمندان مهابادی در جشنواره تئاتر "رامان" سردشت خوش درخشیدند

مهاباد- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: هنرمندان تئاتر این شهرستان عناوین برتر دومین جشنواره استانی تئاتر "رامان" سردشت را کسب کردند.

سیامند جوانبخت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این جشنواره گروه تئاتر مهاباد با نمایش "سگ ها مادرت را می‌خورند" صاحب پنج عنوان برتر جشنواره استانی "رامان" سردشت شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره مقام نخست بازیگری، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی به هنرمند "شبنم راموز" از مهاباد اختصاص یافت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد اظهار داشت: همچنین دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی به خاطر کسب مقام اول کارگردانی به "شبنم راموز" از مهاباد برای هنرنمایی در تئاتر "سگ ها مادرت را می‌خورند" اهدا شد.

جوانبخت اضافه کرد: جایزه نقدی به همراه معرفی به عنوان اثر برگزیده به دبیر خانه سی و چهارمین جشنواره تئاتر آذربایجان‌غربی نیز به "شبنم راموز" اهدا شد.

وی افزود: همچنین لوح تقدیر و جایز نقدی به خاطر کسب رتبه اول طراحی نور به "سامان ارمی" و لوح تقدیر و جایزه نقدی به خاطر کسب رتبه دوم طراحی صحنه به "مهران فقری" هر ۲ از مهاباد اهدا شد.

به گزارش ایرنا، مهاباد با داشتن هنرمندان خلاقی در عرصه تئاتر همواره به عنوان یکی از قطب‌های مهم هنرهای نمایشی در آذربایجان‌غربی مطرح است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha