۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84671444
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات ورزشی کارکنان دولت شمالغرب کشور در اردبیل برگزار شد

اردبیل- ایرنا- رئیس هیات ورزش همگانی استان اردبیل گفت: مسابقات ورزشی کارکنان دولت در شمالغرب کشور با معرفی نفرات و تیم‌های برتر در اردبیل بکار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، ودود اسحق‌زاده روز شنبه در این زمینه بیان کرد: این دوره از مسابقات در بخش آقایان با حضور استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، زنجان، گیلان و اردبیل در چهار رشته ورزشی فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی برگزار شد.

وی افزود: استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و کردستان در رشته تنیس روی میز و در رشته آمادگی جسمانی استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

رئیس هیات ورزش همگانی استان اردبیل اظهار کرد: استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان در رشته فوتسال و استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در رشته والیبال به ترتیب به جایگاه اول تا سوم رسیدند.

وی اضافه کرد: نفرات برتر و تیم‌های اول و دوم این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور کارکنان دولت که خرداد ۱۴۰۱ با میزبانی استان مازندران برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

مسابقات ورزشی کارکنان دولت در شمالغرب کشور از چهارشنبه ۱۱ اسفندماه در مدت سه روز با حضور ۶ تیم به میزبانی اردبیل برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha