جشن نیکوکاری در جهرم با انفاق به نیازمندان و آزادی یک زندانی انجام شد

شیراز-ایرنا- دانش‌آموزان دبستان دخترانه علامه حلی جهرم هدایای خود را برای نیازمندان جمع‌آوری و کارکنان تیپ‌المهدی(عج) جهرم نیز یک زندانی جرایم غیرعمد را از زندان آزاد کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم ضمن تبریک اعیاد مبارک ماه شعبان با بیان اینکه دانش‌آموزان شهرستان جهرم همزمان با روز نیکو کاری حمایت خود را از نیازمندان نشان دادند، گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار "عیدی برای همه" آغاز شده است که تلاش می‌کنیم با تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی عیدی زیبا را برای خانواده‌ها رقم بزنیم.

مهدی نیک‌فر در آیین ویژه افزود: امسال جشن نیکوکاری در مدارس جهرم به صورت نمادین در دبستان دخترانه علامه برگزار شد و ۳۳ هزار دانش‌آموز شهرستان در ۳۴۵ مدرسه هدایای خود را برای تحویل به دانش‌آموزان نیازمندان به مسئولان کمیته امداد شهرستان جهرم اهدا کردند.

رئیس کمیته امداد جهرم گفت:  ۱۲هزار و ۹ دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف شهرستان جهرم در حال تحصیل هستند که نیازمند حمایت دست‌های مهربانانه خیّران هستند.

محمدجواد شعبانپور افزود: در روز مهرورزی و مهربانی نیز دانش‌آموزان به عنوان کوچک‌ترین خیّران هدایای خود را به هم‌نوعان و نیازمندان تقدیم کردند.

آزادسازی یک زندانی مالی در جهرم

مسئول روابط عمومی فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی(عج) نیز به خبرنگار ایرنا گفت: به مناسبت هفته نیکوکاری و در آستانه اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی(عج) به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این یگان، با حضور در اداره زندان شهر جهرم، در مراسم آزادی یک زندانی مالی شرکت کردند.

علی کریمی افزود: مراحل آزادسازی این زندانی که بدهی مالی بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال داشته است، به همت تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی(عج) پیگیری و انجام شده است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha