سیستان و بلوچستان بیش‌از ۷۰ انجمن صنفی کارگری و کارفرمایی دارد

زاهدان- ایرنا- سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۲ انجمن کارگری و ۵۰ انجمن صنفی کارفرمایی در این استان وجود دارد.

به گزارش ایرنا حامد آرامش شامگاه شنبه در نشست با جمعی از اعضای هیات مدیره تشکل‌های کارگری و کارفرمایی سیستان و بلوچستان با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان اظهارداشت: هدف اصلی تشکلات کارگری و کارفرمایی ایجاد ارتباط سازنده بین کارگر، کارفرما و دولت است و نقش مهمی در بین جامعه هدف خود دارند.
وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد با مشارکت حداکثری این تشکل‌ها و استفاده از ظرفیت‌های آنان نقش‌آفرینی‌شان را در جامعه افزایش دهیم افزود: نیازمند همراهی و همفکری تمامی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در رفع موانع و مشکلات هستیم.
سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به تعهد ایجاد اشتغال ۲۸ هزار نفری در استان در سال آینده ادامه داد: این مهم قطعا با حمایت و همکاری دستگاه های اجرایی بویژه شرکای اجتماعی بعنوان بازوان توانمند دولت محقق می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان یکی از مردمی‌ترین دستگاه‌های اجرایی که با تدبیر وزیر به عنوان وزارت مردم نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: همواره برای خدمت‌رسانی مطلوب به جامعه هدف به کمک ویژه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نیاز داریم.
آرامش تصریح کرد: تشکل های کارگری و کارفرمایی می‌توانند با تعامل بیشتر در تحقق رفاه و بهبود زندگی، استقرار عدالت اجتماعی، نظارت بر اجرای قوانین کار، ایجاد و گسترش تامین اجتماعی، رعایت ایمنی و بهداشت کار، دفاع از حقوق کارگران و حل و فصل اختلافات کارگری نقش مهم و تاثیرگذاری داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha