۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۱۴
کد خبرنگار: 1168
کد خبر: 84673256
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کنترل کمّی و کیفی سوخت در جایگاه های منطقه ارومیه تشدید می شود

ارومیه- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: از امروز، ۱۵ اسفند ۱۰ تیم کنترل کمی و کیفی سوخت در جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی و CNG منطقه ارومیه حضور یافته و به آن نطارت می کنند.

احمد مجرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با برند سازی جایگاه ها شاهد افزایش کمی و کیفی خدمات عمومی، کاهش تخلفات مجاری عرضه و بهبود نظام توزیع سوخت هستیم که با تلاش های مضاعف تمامی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه و مجاری عرضه سوخت مایع و CNG در ایام نوروز نیز شاهد خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مسافرین خواهیم بود.

وی با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی بیان کرد: همه کارکنان شرکت ملی پخش و جایگاه‌داران باید با بهینه سازی و بروزرسانی تمامی تجهیزات اعم از نازل های سوختگیری، دستگاه های کارتخوان، خدمات رفاهی (نمازخانه و سرویسهای بهداشتی و ...) در قالب کار تیمی و با تکیه بر دانش و تخصص خود خدماتی در خور شأن مردم منطقه و گردشگران را ارائه دهند.

وی بیان کرد: علاوه بر بازدیدهای استانی، تیم های نظارتی عملیاتی از ستاد مرکزی نیز طی تعطیلات نوروزی از جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی آذربایجان غربی بازدید و عملکرد منطقه را بررسی خواهند کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: مسافران نوروزی نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه نارسایی در ارائه خدمات با شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

وی اضافه کرد: در راستای تبیین خدمات رسانی هرچه بهتر به مسافرین نوروزی و آگاهی بیشتر مالکان و متصدیان مجاری عرضه نشست مشترک جایگاهداران و مدیران شرکتهای صاحب نشان(برند) در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با حضور مدیر منطقه، معاون بازرگانی، رئیس حراست، رئیس روابط عمومی و جمعی از روسای واحدها برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سفرهای نوروزی از ۲ هفته دیگر آغاز می شود و تا نیمه فروردین ماه ادامه می یابد.

آذربایجان غربی به علت وسعت طولی دارای ۲ منطقه پخش فرآورده های نفتی در ارومیه و میاندوآب است که به ترتیب شمال و جنوب استان را پوشش می دهد.

منطقه ارومیه شامل شهرهای ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء الدین، ماکو، شوط ، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی ۲۵۰ کیلومتر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha