۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۲۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84673359
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه درکردستان: علمای اهل سنت ساده‌زیست و مدافع نظام هستند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: علمای اهل سنت، همواره ساده‌زیست، شایسته، دلسوز و مدافع نظام و اسلام بوده‌اند و باید قدردان آنان باشیم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در دیدار ماموستا قادر قادری امام جمعه پاوه، دیدار و نشست و برخاست با علما را غنیمت دانست و اظهار داشت: علمای اهل‌سنت، انسان‌هایی بسیار خوب، شایسته، با محبت، نجیب، ساده‌زیست و مدافع نظام هستند که حفظ احترام و جایگاه آنان واجب است.

وی با بیان اینکه وجود ماموستا قادری یک ظرفیت بزرگ و مایه افتخار است، افزود: امیدواریم با حضور و همراهی عالمان دینی ضمن پیشبرد و تحقق منویات رهبری، بتوانیم برای استان کردستان مثمرثمر باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان ترویج و ساماندهی مسائل فرهنگی در استان را وظیفه مهم خود خواند و اضافه کرد: البته از سال گذشته تاکنون نیز به منظور تکریم علما با بیش از یک هزار نفر از روحانیون اهل‌سنت و تشیع دیدار داشته و با حضور در منازل آنها از نزدیک جویای احوال و در جریان زندگی‌شان قرار گرفته‌ام.

ماموستا قادر قادری هم ضمن اظهار خرسندی از دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان، بر لزوم اتحاد و همدلی بیش از پیش علمای اهل سنت و تشیع، خواستار رفع مشکلات معیشتی مردم و توجه به دغدغه‌های آنان از جانب دولت و مسوولان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha