۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۳۶
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84673609
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساکا و لاکا، توپچی‌ها را به رده چهارم رساندند

۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۳۶
کد خبر: 84673609
ساکا و لاکا، توپچی‌ها را به رده چهارم رساندند

تهران- ایرنا- آرسنال با درخشش بوکایو ساکا و آلکساندر لاکازت از سد واتفورد گذشت و موقتا به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های واتفورد و آرسنال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه ویکاریج‌رود به مصاف هم رفتند که در پایان توپچی‌های لندن با نتیجه سه بر یک به برتری رسیدند.

آرسنال در شرایطی چهارمین برد متوالی را به خود اختصاص داد که در دقیقه پنج به گل اول دست یافت. مارتین اودگارد روی پاس بوکایو ساکا تیم آرتتا را پیش انداخت اما این گل ۶ دقیقه بعد به وسیله کوچو هرناندز جبران شد.

آرسنال در همان نیمه نخست دوباره پیش افتاد. این بار خود ساکا روی همکاری با آلکساندر لاکازت در دقیقه ۳۰ گلزنی کرد تا نیمه نخست به سود تیم میهمان تمام شود. در نیمه دوم بازهم این قرمزهای لندن بودند که گلزنی کردند. گابریل مارتینلی در دقیقه ۵۲ فاصله را ۲برابر کرد و بازهم این گل روی پاس مهاجم فرانسوی زده شد.

موسی سیسوکو زننده آخرین گل این مسابقه جذاب بود. موسی سیسوکو در دقیقه ۸۷ موفق شد فاصله را به حداقل برساند اما این برای بازگشت واتفورد کافی نبود و سه امتیاز نصیب تیم میهمان شد تا آرسنال با این پیروزی ۴۸ امتیازی شود و موقتا جای منچستریونایتد را در رده چهارم بگیرد.

تیم روی هاجسون ۱۹ امتیازی ماند و در رده نوزدهم قرار گرفت تا همچنان در منطقه سقوط باقی بماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha