مصلح: اشتباه داوری بخشی از فوتبال است اما چرا همیشه برای ما تکرار می‌شود

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت:‌ در مورد داوری و اشتباهاتی که ممکن است سهوی روی دهد حرفی نیست اما برای من سئوال شده چرا این اتفاقات برای تیم‌ گل گهر تکرار می‌شود.

به گزارش ایرنا، شایان مصلح پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر استقلال تهران ادامه داد: همیشه گفته ایم اشتباهات داوری عمدی نیست و داوران از قشر زحمت کش فوتبال هستند اما ابهاماتی برای من وجود دارد که می خواهم پاسخ آن را دریافت کنم.

وی ادامه داد: اتفاقات عجیب و غریب زیاد روی می دهد. داور که به صحنه نزدیک است پنالتی نمی بیند اما کمک داور که از کنار و فاصله دورتر شاهد بازی است اعلام پنالتی می کند. ما مثل تیم های بزرگ نیستیم که فضای مجازی را تحت اختیار خود داشته باشیم و جریان سازی کنیم. ما یک تیم شهرستانی هستیم که روی پای خود ایستاده ایم و می خواهیم فقط حق خودمان را بگیریم اما نمی شود.

بازیکن گل گهر سیرجان تصریح کرد: آیا انصاف است به ما اینقدر زور بگویند، ‌ گل گهر مظلوم واقع شده و کسی هم حامی او نیست. در مورد پرونده باگناما هم خود فدراسیون اجازه بازی داد و خودشان هم جریمه کردند و بعد شاهد کسر امتیازی بودیم که برایش همه زحمت کشیده بودند.

مصلح تاکید کرد: متاسفانه سر تیم ما را می برند اما نمی توانیم حرف بزنیم و کسی هم صدای ما را نمی شنود. اگر امروز هم کسی بگوید نظر داور اشتباه بوده آنقدر تحت فشار و الفاظ مختلف قرار می گیرد که دیگر دست خود را داغ می کند علیه تیم های پرطرفدار سخن بگوید.  

گفتنی است تیم‌های فوتبال استقلال و گل گهر در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در این بازی شاگردان فرهاد مجیدی ۲ بر یک پیروز میدان شدند. در نیمه دوم این دیدار فرهاد مجیدی و فرزاد مجیدی با کارت قرمز داور از روی سکوها بازی را دنبال کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha