۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۳۰
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84673688
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنعت‌نفت آبادان راه قهرمانی پرسپولیس سخت کرد

۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۳۰
کد خبر: 84673688
صنعت‌نفت آبادان راه قهرمانی پرسپولیس سخت کرد

آبادان - ایرنا - تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته بیست و یکم لیگ برتر برابر میهمانش پرسپولیس تهران را با ۲ گل شکست داد تا راه قهرمانی این تیم را در رقابت با استقلال تهران سخت کند.

به گزارش ایرنا این دیدار عصر یکشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت آبادان با نتیجه دو بر صفر پرسپولیس تهران را از پیش رو برداشت.

بازی با هجوم‌های پیاپی تیم صنعت‌نفت آبادان آغاز شد و شاگردان علیرضا منصوریان برای رسیدن به گل فشار را لحظه به لحظه بر دروازه میهمان قدرتمند خود بیشتر می‌کرد.

در دقیقه هفتم این دیدار سانتر در چارچوب محمدرضا غبشاوی با اشتباه حامد لک از دستش رها شد و از خط دروازه عبور کرد تا نخستین گل این دیدار با اشتباه لک به ثمر برسد.

بعد از گل تیم صنعت‌نفت این تیم پرسپولیس بود که برای جبران گل خورده به آب و آتش زد ولی دفاع نفت اجازه خودنمایی به مهاجمان تیم ندادند.

با شروع نیمه دوم تیم پرسپولیس با آوردن تمیروف روی به بازی هجومی آورد و بارها مدافعان و دروازه بان تیم صنعت نفت آبادان را تحت فشار قرار داد.

در دقیقه ۶۰ فرزین گروسیان با یک فوق واکنش مانع رسیدن گل پرسپولیس توسط مهدی عبدی شد تا علیرضا منصوریان نفس راحتی بکشد.

در دقیقه ۶۹ فاخر تهامی از جناح راست و با جای گذاشتن سه بازیکن پرسپولیس محمود مطلق‌زاده را صاحب موقعیت مناسب کرد و این بازیکن با بغل پای زیبا برای بار دوم تیم صنعت‌نفت آبادان را به ثمر رساند.

محمدحسین زاهدی‌فر به کمکهای حسن مرادی و علیرضا مرادی قضات این دیدار را بر عهده داشتند.

مهدی عبدی از پرسپولیس تهران و حسن بیت‌سعید، امید حامدی فر و محمدرضا غبیشاوی از صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با ترکیب فرزین گروسیان، رضا یزدان‌دوست، میثم تهی‌دست، احمد شریعت‌زاده(۸۲- مهدی زبیدی)، امید خالدی، محمود مطلق‌زاده، مهدی حنفی، محمدرضا غبیشاوی(۶۶- فاخر تهامی)، حکیم نصاری(۷۰- امید حامدی فر)، حسن بیت‌سعید و شروین بزرگ(۶۶-رضا جبیره) وارد میدان شد.

تیم فوتبال پرسپولیس نیز با ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی(۸۶- علی نعمتی)، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، علی شجاعی(۶۹- محمد عمری)، کمال کامیابی‌نیا(۸۰- رضا اسدی) محمد شریفی(۴۶- شرزود تمیروف)، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی(۸۶- علیرضا ابراهیمی) به مصاف صنعت نفت آبادان رفت.

صنعت نفت آبادان با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده بندی صعود کرد.

پرسپولیس تهران با ۴۵ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر باقی ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha