۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84675583
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انفجار منزل دو اسیر فلسطینی از سوی صهیونیست‌ها

۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۵۰
کد خبر: 84675583
انفجار منزل دو اسیر فلسطینی از سوی صهیونیست‌ها

تهران - ایرنا -نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز (سه شنبه) منازل مسکونی دو اسیر فلسطینی را در نزدیکی شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری منفجر کردند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی منازل دو اسیر فلسطینی به نام‌های «محمد جرادات» و «غیث جرادات» را در شهرک «السیلة الحارثیة» در نزدیکی شهر جنین به بهانه اینکه آنها در تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست مشارکت داشتند، منفجر کردند.

"زیاد النخاله" دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین به این جنایت صهیونیست‌ها واکنش نشان داد و گفت که انفجار منازل مردان این جنبش اراده مقاومت در میان مردم ما و فرزندان جهاد اسلامی را از بین نخواهد برد.

دو نظامی صهیونیست در «جنین» زیر گرفته شدند

خبرگزاری «صفا» به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد که دو نظامی صهیونیست دیشب (دوشنبه) بر اثر برخورد یک خودرو با گشتی ارتش این رژیم در شهرک «السیله الحارثیه» واقع در جنین واقع در شمال کرانه باختری زخمی شدند.

این حادثه در حالی رخ داده که نظامیان صهیونیست شبانه با یورش به شهر جنین، قصد تخریب خانه دو فلسطینی را داشتند.

تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست در غرب جنین

منابع عبری مدعی شدند که مبارزان فلسطینی در جریان حمله دیشب نظامیان (اشغالگر) اسرائیلی به شهرک السیله الحارثیه در غرب جنین، به سمت آن‌ها تیراندازی کرده و درگیری شدیدی در این منطقه به وقوع پیوسته است.

گروهان‌های قدس و گردان‌های شهدای الاقصی طی بیانیه‌ای از درگیری رزمندگان این جنبش با اشغالگران صهیونیست در شهرک سیله الحارثیه با شلیک گلوله و نارنجک‌های دست‌ساز خبر داده و اعلام کردند که یک نظامی اسرائیلی در این درگیری‌ها زخمی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha