برنامه‌ریزی فدراسیون دوچرخه‌سواری برای هیات‌های استانی بر مبنای موقعیت جغرافیایی است

اصفهان - ایرنا - سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: برنامه ریزی این فدراسیون برای هیات‌های استانی بر مبنای موقعیت جغرافیایی هر منطقه و ظرفیت نواحی مختلف است.

به گزارش ایرنا، رسول هاشم‌کندی روز سه شنبه در جلسه مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان اصفهان در محل سرای ورزشکاران این کلانشهر افزود: تصمیم گیری بر این اصل مورد اشاره سبب توسعه و پیشرفت تمامی رشته‌های زیر مجموعه دوچرخه سواری خواهد شد. 

وی با اشاره به فعالیت بالغ بر ۲ هزار بیمه شده ورزشی در زیر مجموعه فدراسیون ادامه داد: این نهاد در رشته‌های متعدد مانند پیست و کوهستان و سنین گوناگون دارای حدود ۴۰ تیم ملی است که نشان از بزرگی و گستردگی این مجموعه دارد. 

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری با بیان اینکه هیات‌ها و باشگاه‌های ورزشی بازوی فدراسیون هستند تصریح کرد: اصفهان از جمله فعال‌ترین مناطق کشور در رشته دوچرخه سواری و پیشینه خوب و صنایع حامی این استان سبب تقویت تیم‌ها شده است. 

هاشم‌کندی اضافه کرد:  ظرفیت برپایی رویدادهای بین المللی در این استان وجود دارد، برخی زیرساخت‌ها در این خطه مطلوب است اما احداث پیست سرپوشیده نیازی اساسی در اصفهان محسوب می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: وضعیت جغرافیایی استان اصفهان برای برگزاری انواع مسابقات دوچرخه مطلوب است و می‌طلبد همگان در این زمینه تلاش کنند. 

به گزارش ایرنا، اسماعیل پناهنده، امروز در جلسه مجمع انتخاباتی استان اصفهان با کسب ۲۵ رای از ۲۵ رای ماخوذه برای یک دوره چهار ساله بعنوان رییس هیات دوچرخه سواری استان اصفهان برگزیده شد. 

همچنین سهیلا خسروی با ۲۴ رای به عنوان نایب رییس، مجتبی داوری با ۲۴ رای به عنوان هیئت رییسه آقا، زهرا باقری با ۲۵ رای به عنوان خزانه‌دار و مهران اسماعیلی با  ۲۵ رای به عنوان خبره ورزشی انتخاب شدند و بهارک حقانی نیز از سمت هیات رییسه خانم هیات انصراف داد. 

استان اصفهان بیش از ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی دارد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha