رعایت تقوای رسانه‌ای دست دشمن را از رسیدن به اهداف کوتاه می‌کند

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: تقوای رسانه‌ای بخش مهمی از اخلاق و منش انسانی اسلامی است و رعایت تقوا، می‌تواند دست دشمن را از رسیدن به اهدافش کوتاه کند.

به‌ گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی عصر سه شنبه در نخستین همایش فعالان فضای مجازی استان سمنان در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، افزود: حفظ انسجام در فضای مجازی هم‌پوشانی در برابر ضربات دشمن است که باید با همکاری و وحدت، دشمن را از رسیدن به اهدافش ناامید کنیم.

وی تصریح کرد: زندگی بسیاری از استفاده کنندگان از فضای مجازی با این دنیا آمیخته شده است و نیاز داریم تا در بستر این فضای مجازی، امانت داری را دنبال کنیم. 

مطیعی ادامه داد: فعالان رسانه‌ای باید در انتشار اخبار و مطالب خود دقت کنند و با هدف کسب درآمد بیشتر، قرار گرفتن در مرکز توجه مجازی و جذب افراد بیشتر در این بستر، مطالب غیرواقعی را بدون دقت منتشر نکنند.

وی اضافه کرد: اگر مطالب بدون دقت در فضای مجازی منتشر شود بدون شک دروغ و بی تقوایی در این بستر گسترش می‌یابد که در این راستا امانت داری و صداقت در تولیدات محتوا اهمیت پیدا می‌کند. 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مطالبه گری وظیفه است و باید هوشمند باشد چرا که مطالبه گری با تخریب معنی دیگری می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha