۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84676946
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجاهدان عرصه سلامت در مقابله با کرونا حماسه بزرگی رقم زدند

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: مجاهدان عرصه سلامت برای مقابله با کرونا و حفظ سلامت مردم جان خود را فدا و حماسه بزرگی را رقم زدند.

به گزارش ایرنا، محمدسبحان حسنی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو، افزود: از زمان شیوع کرونا تاکنون کادر درمان جانانه برای حفظ سلامت مردم تلاش و موجب شدند در این دوران برگ زرینی دیگری به تاریخ ملت ایران اضافه شود.

وی بیان داشت: نام شهدای عرصه سلامت و تلاش بی وقفه آنان برای همیشه در ذهن مردم جاودانه خواهد ماند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: کادر بهداشت و درمان ایلام به خوبی در استان درخشید و مسوولان و مردم قدردان زحمات آنان هستند.

حسنی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت: لازم است بطور جدی به بحث تهاجم دشمن و جهاد تبیین پرداخته شود چرا که امروز دشمن در عرصه تهاجمی در حوزه های مختلف اقتصادی،  امنیتی و سایر حوزه ها به دنبال ضربه زدن به کشور است.

وی اضافه کرد: یکی از محورها و شاخص هایی که مد نظر استکبار است، کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب بوده و با ایجاد فضای غبارآلود توسط ابر رسانه هایی که در اختیار دارد، می خواهد روکشی از غبار را بروی دستاوردها و پیشرفت جمهوری اسلامی بپوشاند و نسل جوان را از آرمان های انقلاب دور کند.

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: دشمن تلاش می کند کشور را  به سمت و سوی دیگری سوق دهد و با بزرگنمایی نقاط ضعف که در حوزه معیشت مردم است تمامی ذهن ها به سوی ناامیدی پیش ببرد.

حسنی گفت:  ستاوردهای انقلاب در حوزه های علم، تحقیق و پژوهش بسیار چشمگیر است و وظیفه نخبگان،  نویسندگان و اصحاب رسانه این است که  نقشه دشمن را خنثی کنند و با تبیین دستاوردها در جامعه نشاط و بالندگی ایجاد کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد اما دشمن فضای ناامیدی را دامن می زند که باید این توطئه ها خنثی شود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: نخبگان بیشتر می داند ضریب نفوذ جمهوری در منطقه و بین کشورهای پیشرفته در چه سطحی قرار دارد.

نقطه اتکا تمامی آزادگان جهان جمهوری اسلامی ایران  است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: امروز تمام آزادگان و مستضعفان جهان و افرادیکه اندیشه آزاد منشی دارند، نقطه اتکای آنان به جمهوری اسلامی است.

حسنی گفت: در بحث تبیین به عنوان فریضه فوری و مهم که همواره  مورد تاکید رهبر و بر ما تکلیف است باید با همه توان وارد شویم.

وی افزود: امروز اگر مشکلاتی در جامعه است، با نگاه و دیدگاه جهادی می تواند مساله ها را حل کرد اگر شعارهای رهبر انقلاب با نامگذاری شعار سال مورد توجه فرار می گرفت، امروز اثر تحریم بیش از این نیز بی اثر می شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: دشمن در دوران جنگ تحمیلی با جنگ نابرابرانه کشور را مورد تهاجم قرار داد و ایران در سخت ترین شرایطی که با کمبود امکانات مواجه بود، اما با همت جوانان و مدیریت امام (ره) پیروز شدیم.

حسنی اضافه کرد: مسولان با همدلی و وحدت و در کنار هم متسجم عمل کرده و بر سر منافع با هیچ  کشوری معامله نکرده و و در این راه هیچگاه چراغ سبز به دشمن نشان نخواهد داد.

معاون استاندار ایلام گفت: ایلام هم پر از استعداد های خلاق، که دارای اندیشه های ناباورانه هستند و باید تلاش شود استان در مسیر توسعه قرار خواهد گیرد.

حسنی در ادامه به ظرفیت های استان اشاره کرد و گفت: بحث اربعین یک مساله ملی و جهانی است  که باید ازبعد فرهنگی، دینی و هم در مباحث زیرساختی و سایر حوزه ها اسلام مورد توجه قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha