۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۰۴
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 84677630
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ابراز نگرانی یک مقام سازمان ملل از درگیری‌ها در کرانه باختری

تهران - ایرنا - هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل برای روند صلح خاورمیانه نسبت به افزایش درگیری ها و وخامت اوضاع امنیتی در کرانه باختری اشغالی از جمله قدس شرقی به شدت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری مصری الیوم، «تور وینسلاند» در بیانیه‌ای که امروز (چهارشنبه) توسط دفتر وی منتشر شد، افزود: طی یک هفته گذشته خشونت‌های روزانه موجب کشته شدن ۶ فلسطینی از جمله یک کودک شده است.  

وی افزود: در این مدت همچنین ۲۶ فلسطینی مجروح شدند.    

هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل برای روند صلح خاورمیانه بار دیگر خواستار توجه به سلامت کودکان فلسطینی در این مناطق شد و تاکید کرد که کودکان هرگز نباید هدف این درگیری‌ها قرارگیرند و یا به آن‌ها آسیب برسد.  

ابراز نگرانی هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل برای روند صلح خاورمیانه در حالی بیان می‌شود که یک جوان فلسطینی امروز بر اثر جراحت ناشی از اصابت گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسید. 

این جوان فلسطینی به نام «احمد حکمت سیف» (۲۳ ساله) اهل منطقه «برقه» در شمال غربی نابلس چند روز پیش در جریان درگیری نیروهای رژیم صهیونیستی با فلسطینی‌ها زخمی شده بود و صبح امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید. 

شهادت حکمت سیف درحالی است که یکشنبه شب گذشته نیز یک نوجوان شانزده‌ساله فلسطینی در نتیجه اصابت گلوله صهیونیست‌ها در شرق قدس اشغالی به شهادت رسید. 

سه شنبه هفته گذشته نیز یک نوجوان چهارده‌ساله فلسطینی به نام «محمد شحاده» بر اثر اصابت گلوله صهیونیست‌ها در شهرک «الخضر» در شهر بیت لحم در کرانه باختری به شهادت رسیده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha