شب جنون‌آمیز کاپیتان بنزما و صعود رویایی رئال/ حذف پاریسی‌ها در جهنم برنابئو

تهران- ایرنا- تیم فوتبال رئال‌مادرید در یک بازی جذاب پاری سن ژرمن را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

به گزارش ایرنا، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال رئال‌مادرید و پاری‌سن‌ژرمن چهارشنبه شب در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام شد و در پایان تیم رئال موفق شد سه بر یک حریف خود را شکست دهد و در مجموع دو دیدار با نتیجه سه بر دو پاریسی ها را حذف کرده و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.   

دیدار رفت این دو تیم در پاریس با تک گل کیلیان امباپه به سود پاری سن ژرمن به پایان رسیده بود و رئال قصد داشت تا در مادرید شرایط را به نفع خود تغییر دهد. از طرفی دیگر بازیکنان پاری سن ژرمن اصلا نمی خواستند از فرصت پیش آمده برای حذف کهکشانی ها به راحتی عبور کنند.  

«کارلو آنچلوتی» سرمربی رئال،  تیبو کورتوا، دنی کارواخال، ادر میلیتائو، دیوید آلابا، ناچو فرناندز، تونی کروس، کریم بنزما، لوکا مودریچ، مارکو آسنسیو، فدریکو والورده و وینیسیوس جونیور را در این دیدار به میدان فرستاد و در سمت دیگر نیز جیانلوجی دوناروما، مندز، اشرف حکیمی، مارکینیوش، کیمپمبه، دنیلو پریرا، مارکو وراتی، پارادس، لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار ۱۱ مرد اصلی «مائوریسیو پوچتینو» برای این بازی بودند.  

شب جنون‌آمیز کاپیتان بنزما و صعود رویایی رئال/ حذف پاریسی‌ها در جهنم برنابئو

نیمه نخست

پاریسی ها که با فشار روانی کمتری بازی می کردند، در شروع بازی توانستند با پاس های تک ضرب نبض میدان را در دست بگیرند و رئالی ها نیز چاره ای جز دفاع و ضد حمله نداشتند. اولین موقعیت این دیدار در دقیقه ۱۳ برای تیم پاریسی به وجود آمد و امباپه با یک فرار دیدنی خود را در موقعیت گلزنی قرار داد اما کورتوا با یک واکنش مناسب اجازه گلزنی را به فوق ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن نداد.  

رئالی ها نیز بعد از فشار پاری سن ژرمن توانستند کمی جلوتر بیایند و و حتی توانستند با شوت دقیقه ۲۵ بنزما نیز دروازه دوناروما را به شدت تهدید کنند. در دقیقه ۳۱ همکاری زیبای مسی و نیمار به ضربه چیپ خطرناک مسی انجامید اما در آخر این حمله هم نتیجه ای نداشت تا بازی همچنان مساوی دنبال شود.  

پاریسی ها که بازهم جلو کشیده بودند این بار در دقیقه ۳۳ توسط امباپه به گل رسیدند اما داور بازی این گل را آفساید تشخیص داد. در دقیقه ۳۹ ضد حمله پاریس و پاس تماشایی نیمار به امباپه باعث شد تا این بازیکن سرعتی در یک موقعیت بسیار خوب قرار بگیرد و این بار با یک ضربه تمام کننده دروازه رئال را باز کند.

شب جنون‌آمیز کاپیتان بنزما و صعود رویایی رئال/ حذف پاریسی‌ها در جهنم برنابئو

بعد از گل پاری سن ژرمن بازهم این شاگردان پوچتینو بودند که بر بازی سوار بودند و حتی یکبار دیگر هم می توانستند توسط نیمار به گل برسند اما در نهایت نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پاری سن ژرمن به پایان رسید.  

نیمه دوم

در نیمه دوم رئالی ها باید دو گل به ثمر می رساندند که حداقل بازی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به تساوی کشیده شود. آنچلوتی که ترکیب تیمش را مناسب نمی دید در دقیقه ۵۷ دو تعویض انجام داد و با آوردن رودریگو و کاماوینگا توانست روند بازی را تغییر دهد.  

در دقیقه ۵۴ نیز امباپه یک بار دیگر توانست دروازه حریف را باز کند اما این بار هم گل مردود اعلام شد.  در ادامه و در دقیقه ۶۱ با اشتباه مرگبار دوناروما، بنزما موفق شد پاس وینیسیوس را تبدیل به گل کند تا رئالی ها به ادامه کار امیدوار شوند.  

در دقیقه ۷۳ در شلوغی محوطه جریمه توپ به وینیسیوس رسید اما این بازیکن در آخر نتوانست این موقعیت بسیار عالی را تبدیل به گل کند. در ادامه و در دقیقه ۷۶ بار دیگر کاپیتان بنزما موفق شد شایستگی های خود را نشان دهد و با پاس زیبای مودریچ و شوت تمام کننده خود، بازی را دو بر یک کند. دو دقیقه بعد بازهم با اشتباه مدافعان پاریسی، بنزما موفق شد با یک شوت دقیق برای بار سوم دروازه میهمان را باز کند و شب دیوانه واری را برای خود و تیمش رقم بزند.  

در آخر نیز بازی با همین نتیجه سه بر یک به پایان رسید تا پاریسی ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت از حریف خود شکست خورده و از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حذف شوند.

شب جنون‌آمیز کاپیتان بنزما و صعود رویایی رئال/ حذف پاریسی‌ها در جهنم برنابئو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha