مربی تیم فوتبال استقلال: بدون توجه به شهرآورد، با صنعت نفت روبرو می‌شویم

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: تفکر تیم از ابتدای فصل این بوده که بازی به بازی پیش برویم و همه اعضای تیم بازی مقابل صنعت نفت را به طور کامل جدی گرفته‌اند.

به گزارش ایرنا، صالح مصطفوی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌ و دوم لیگ برتر، اظهار کرد: شناخت خوبی از تیم نفت داریم و نقاط ضعف و قوت‌ این تیم را شناسایی کرده‌ایم.

وی در مورد غایبان استقلال برای دیدار فردا گفت: بازیکن جدیدمان (رافائل سیلوا) با ما تمرین کرده است. در حال حاضر روزبه چشمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. یک یا ۲ بازیکن هم مصدومیت جزئی دارند که کادر پزشکی تلاش می‌کند آنها را به بازی برساند.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد به خاطر شهرآورد هفته آینده به برخی بازیکنان بازی داده نشود؟ خاطر نشان کرد: تفکر فرهاد مجیدی از ابتدای فصل این بود که بازی به بازی پیش برویم و هر بازی اهمیت خاص خود را دارد. بازیکنان به این موضوع واقف هستند و به طور کامل بازی فردا را جدی گرفته‌اند و با تمام توان‌مان به دیدار نفت خواهیم رفت.

مصطفوی درباره اینکه با توجه اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به سربازی لیست استقلال امکان اضافه‌شدن بازیکن جدید را ندارد، گفت: این مسئله مشخص بود. با توجه به اینکه یزدانی و مرادمند پس از بسته شدن پنجره نقل‌ و انتقالات از تیم خارج شدند و به تیم جدید رفتند، هنوز از لیست ما خارج نشده‌اند و نمی‌توانیم بازیکن جدید بگیریم.

وی درباره بیانیه‌نویسی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر گفت: آیا سؤال درباره بازی فردا ندارید؟ این مسائل در حیطه وظایف من نیست که پاسخ بدهم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا قرارداد رافائل سیلوا تا پایان فصل بسته شده است، گفت: وقتی در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی قرار دارید، یارگیری بازیکن براساس سلیقه مربیان بیشتر است، اما در سایر پنجره نقل‌وانتقالاتی فصل محدودیت‌ها بیشتر می‌شوند. این تصمیم عاقلانه بود و با توجه به شرایط تیم، تصمیم درستی گرفته شد.

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۲۰ فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود. استقلال در حال حاضر با ۵۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و نفت با ۳۰ امتیاز در رتبه هفتم ایستاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha