توافق بد دولت گذشته کار تیم مذاکره کننده جدید را سخت کرده است

تهران- ایرنا-عضو هیات رئیسه مجلس گفت: برجام توافق بدی بود که هزینه‌های زیادی را از نظر اقتصادی به کشور تحمیل کرد و کار تیم مذاکره‌کننده دولت سیزدهم  را سخت کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با بیان اینکه آقای باقری گزینه مناسبی برای ریاست تیم مذاکره کننده است گفت: تیم مذاکره کننده دولت قبل متاسفانه توافق بدی با دشمنان امضا کرد و این توافق بد هزینه‌های زیادی را از نظر اقتصادی به کشور تحمیل کرد و کار تیم مذاکره‌کننده دولت سیزدهم  را سخت کرد. 

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس اظهار داشت: متاسفانه وادادگی تیم مذاکره کننده دولت گذشته و امتیازاتی که آن‌ها در جریان مذاکرات به طرف مقابل دادند، موجب شد تا طرف مذاکره کننده طمع کند و این تصور برایش پیش آید که هر چه بیشتر فشار بیاورد خواهد توانست امتیازات بیشتری از ایران بگیرد. 

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: اعتقاد آقای ظریف این بود که یک توافق بد بهتر از توافق نکردن است و نتیجه کار تیم مذاکره قبلی هم متاسفانه همین بود. 

وی افزود: امروز اروپا و آمریکا عجله دارند تا هر چه سریعتر مذاکرات به سرانجام برسد و توافقی حاصل شود و ما نیز باید به هوش باشیم که هزینه این عجله را باید خود آن‌ها بپردازند. 

عضو هیئت رئیسه مجلس  گفت: مسئله اوکراین امروز طرف غربی را با چالش مواجه کرده و این چالش برای ما یک فرصت است و تیم مذاکره کننده ما باید به هوش باشد و از این فرصت به بهترین شکل در مذاکرات استفاده کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha