۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۵۶
کد خبرنگار: 896
کد خبر: 84679275
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزیر ورزش و جوانان به شهدای جویبار ادای احترام کرد

ساری - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان که در قالب سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان مازندران سفر کرده است ،صبح امروز جمعه با حضور در گلزار شهدای بالامحله جویبار به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا ، حمید سجادی وزیر ورزش که با استقبال فرماندار جویبار و مدیر کل ورزش و جوانان وارد جویبار شد در گلزار شهدا با ذکر فاتحه و نثار گل با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد. 

دیدار با خانواده شهید ایجادی ، بازدید از ورزشگاه پنج هزار نفره کشتی ، بازدید از مجتمع فرهنگی ورزشی حسن یزدانی ، ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره از جمله برنامه وزیر ورزش و جوانان به شهرستان جویبار است. 

وزیر ورزش و جوانان یکی از اعضای کابینه دولت سیزدهم است که رییس جمهور را در سفر استانی به مازندران همراهمی می کند. سجادی در این سفر نماینده تام الاختیار آیت الله سیدابراهیم رییسی برای احصای مسایل و مشکلات و مطالبات مردم شهرستان جویبار و سیمرغ است.

در این سفر وزرای کشور، آموزش و پرورش، امور اقتصادی و دارایی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان و همچنین معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، معاون رئیس جمهور در امور مجلس، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، آیت الله رئیسی را همراهی می‌کنند.

بازدید از تعدادی طرح‌ اقتصادی و عمرانی و بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردم، دیدار با مجموعه کارشناسان ارشد محیط زیست و همچنین شرکت در شورای اداری استان در سفر یک‌روزه رئیس جمهور به مازندران برنامه‌ریزی شده است.

همچنین در نشست شورای اداری مازندران، اعضای هیات دولت که به شهرستان‌ها اعزام شدند، گزارش‌های کاری خود را از نقاط مختلف مازندران به رئیس جمهور ارائه خواهند داد.

آیت الله رئیسی پیش از این به ۱۶ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفر کرده است.

شانزدهمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان گلستان بود که جمعه هفته گذشته انجام شد و مازندران هم هفدهمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha