تمجید سرمربی لورکوزن از سردار ایرانی؛ او تمام کننده قهاری است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان با تمجید از قدرت گلزنی «سردار آزمون» گفت: مهاجم ایرانی، یک تمام کننده قهار است و منتظر درخشش او باشید.

به گزارش ایرنا، «سردار آزمون» که از سال ۲۰۱۸ به عضویت تیم فوتبال زنیت روسیه درآمده بود در نقل و انتقالات زمستانی اروپا به تیم فوتبال بایرلورکوزن در بوندس لیگا پیوست تا چالش جدیدی در سرزمین ژرمن‌ها را تجربه کند. آزمون که به خاطر مصدومیت پنج دیدار این تیم را در لیگ آلمان از دست داده بود در دیدار تیم‌های فوتبال بایرلورکوزن و بایرن مونیخ تنها چند دقیقه به میدان رفت و در دیدار این تیم آلمانی در لیگ اروپا از روی نیمکت نظاره‌گر عملکرد شاگردان «جرارد سیوانه» بود.

البته این مربی در پنج‌ دقیقه پایانی از آزمون استفاده کرد اما این مهاجم ایرانی نتوانست مانع شکست سه بر ۲ لورکوزن برابر آتالانتا شود.

 پس از بازی لورکوزن برابر نماینده ایتالیا سرمربی این تیم در گفت وگو با نشریه کیکر به تمجید از عملکرد آزمون پرداخت و گفت: او با دیگر مهاجمان متفاوت است و هنوز آزمون واقعی را در آلمان ندیدیم. او ضربه زیادی به توپ نمی‌زند اما بسیار سازنده و قوی است.

«جرارد سیوانه» افزود: او بازیکنی نیست که شما را با دریبل زدن خود تحت تأثیر قرار دهد یا پشت پا بزند، اما بسیار کارآمد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha