به گزارش روز شنبه پست خراسان رضوی ، سید احمد موسوی در هفتمین دوره آموزشی بازاریابی دیجیتال به میزبانی این استان افزود: با اتصال سخت افزار به نرم افزار در فرایند های پستی، استفاده از توان شرکتهای دانش بنیان از اهداف این مجموعه خواهد بود.
وی گفت: نقش تحول دیجیتال در کاهش مدت زمان سیر مرسولات و کاهش هزینه های پستی امری اجتناب ناپذیر است.
در این نشست مجازی که با موضوع ورود به بازار در فضای دیجیتال و شناخت بازاریابی دیجیتال با حضور مدیران، معاونان و کارشناسان بازاریابی شبکه پستی کشور برگزار شد مدیر اجرایی یک مرکز نوآوری افزود: در انقلاب صنعتی چهارم ورود به فضای دیجیتال و ابزارهای تحول آفرین در این حوزه یک الزام به شمار می رود.
مهسا سیادت به تغییر رفتار مشتریان و الزام به شناخت فضای بازاریابی دیجیتال پرداخت و افزود: سواد فضای دیجیتال در سال های اخیر برای همه افراد و فعالان حوزه اقتصادی اجتناب ناپذیر است و با توجه به زیر ساخت ها و ابزارهای موجود همه افراد باید با این فضا آشنا شوند.
وی نقش ابزارهای تحول دیجیتال در تغییرات صنایع حمل و نقل و پشتیبانی را مهم توصیف کرد و گفت: شناخت کارکنان پست از فناوری های نوین و جدید مورد تاکید است.
اداره کل پست خراسان رضوی ۲۵۷ توزیعکننده مرسولات شهری و ۲۱۲ موزع مرسولات روستایی را در قالب ۳۹۵ واحد پستی سازماندهی و فعال کرده است.
مجموع مرسولات پستی وارده به و صادره از خراسان رضوی تنها ظرف نیمه نخست امسال حدود ۱۰ میلیون مرسوله بوده است.
استان ۱۱۸ هزار کیلومترمربعی خراسان رضوی ۶ میلیون و ۸۷۱ هزار نفر جمعیت دارد.
نظر شما