۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 1005
کد خبر: 84683349
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار فارس: با عرضه کنندگان مواد آتش زا در فارس برخورد می‌شود

شیراز- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: به منظور حفظ سلامت و امنیت شهروندان، با تولید کنندگان و عرضه کنندگان و فروشندگان مواد آتش زا در استان برخورد جدی خواهد شد.

اسماعیل محبی پور، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی روزهای اخیر شاهد وقوع حوادثی ناگوار و تلخ در اثر انفجار مواد آتش زا  در استان بودیم که منجر به وارد آمدن آسیب های جدی و جبران ناپذیر به برخی افراد و خانواده‌های آنها شد.

وی ادامه داد: سنت چهارشنبه پایان سال نباید به عرصه سوء استفاده برخی افراد سودجو و فرصت طلب تبدیل شود که با تولید و عرضه مواد محترقه با جان مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان بازی می کنند.
او اظهار داشت: اگر بنا است خانواده ها در این شب لحظاتی شاد برای خود خلق کنند نباید این شادی به سمتی سوق پیدا کند که در اثر استفاده از مواد آتش زا و مواد محترقه به حوادث تلخ و جبران ناپذیر منتهی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از خانواده ها خواست که به دقت مراقب فرزندان خود باشند تا دچار آسیب نشوند.
محبی پور، با اشاره به تداوم روند شیوع کرونا در استان گفت: انتظار داریم که شهروندان به ویژه در شب چهارشنبه پایان سال از هرگونه تجمع به ویژه در مکان های سرپوشیده خودداری کنند و خانواده ها نیز از دورهمی و برگزاری میهمانی پرهیز کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha