بیش از ۱۸ میلیارد ریال به فرزندان ایتام و محسنین سردشت کمک اهدا شد

مهاباد - ایرنا - سرپرست کمیته امداد امام خمینی ( ره ) سردشت گفت: از ابتدای امسال تاکنون، از سوی حامیان، ۱۸ میلیارد و ۱۶ میلیون ریال به حساب فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان واریز شده است.

فرامرز حسین‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر در این شهرستان ۴۵۹ خیر سردشتی و هزار نفر خیر از سایر شهرستان‌ها حمایت ۳۳۶ یتیم و ۷۳۸ فرزند محسنین ( فرزندان بدسرپرست ) را برعهده دارند.

حسین پور با بیان اینکه حامیان خیر مبالغی را در قالب واریز مستقیم به حساب فرزندان به صورت ماهیانه پرداخت می کنند افزود: امسال خوشبختانه ۳۰۰ نفر حامی جدید جذب شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته واریزی‌ها ۳۷ درصد افزایش داشته است.

وی با قدردانی از مشارکت مناسب مردم نیکوکار و نوعدوست در برنامه های اجرایی کمیته امداد، بیان کرد: حامیان نیک اندیش می توانند با ثبت نام در سامانه ekram .emdad.ir و یا با تماس به شماره ۰۴۴۴۴۳۳۳۸۳۸ به صورت غیرحضوری و یا با مراجعه به دفتر این نهاد، در این طرح خداپسندانه با حداقل واریزی ۳۰ هزار تومان به بالا به صورت ماهیانه مشارکت کنند.

به گزارش ایرنا، در سردشت چهار هزار و ۱۵۰ خانوار تحت پوشش چتر حمایتی کمیته امداد هستند.

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha