۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84683630
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: ۸۰۰ میلیارد تومان مازاد بر اعتبارات سفر ریاست‌ جمهوری به ایلام اختصاص یافت

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: با رایزنی های انجام شده ۸۰۰ میلیارد تومان مازاد بر اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز دوشنبه در حاشیه نشست در نهاد ریاست جمهوری با معاونین اجرایی ریاست جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و تعدادی از وزیران از اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان مازاد بر اعتبارات مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان خبر داد.

وی افزود: در نشست امروز با تعدادی از اعضای کابینه دولت ۳۰۰ میلیارد تومان و در نشست قبلی با رئیس جمهور نیز ۵۰۰ میلیارد تومان و در مجموع ۸۰۰ میلیارد تومان مازاد از مصوبات سفر ریاست جمهوری بابت موضوعات مغفول مانده در سفر به استان اختصاص یافت.

استاندار ایلام در ادامه ابراز امیدواری کرد: با نگاه مثبت ریاست محترم جمهوری و اعضای محترم هیات دولت به استان روند اجرای مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان با شتاب بیشتری دنبال شود که این مهم می تواند نقش مهمی در توسعه و ایجاد اشتغال برای جوانان داشته باشد.

گفتنی است که استاندار ایلام در تداوم رایزنی های خود در مرکز به اتفاق معاون امور عمرانی و جمعی از مسئولان استانی به ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری رفت و در نشست با معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر نفت، وزیر بهداشت، دکتر ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و وزیر نیرو پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری به ویژه موضوعات مغفول مانده در سفر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha