برنامه های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در زنجان اجرا می‌شود

زنجان – ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه برنامه های سالانه این اداره کل، مناطق و مدارس استان بر اساس زیرنظام های سند تحول، تنظیم شده است، گفت: این برنامه ها در حال عملیاتی شدن است.

به گزارش ایرنا، علی اسماعیلی روز دوشنبه در همایش استانی "جوان، تحول، گام دوم" به ضرورت گفتمان سازی پیرامون سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: معلمان جدید نسبت به سند تحول اشرافیت بسیار زیادی دارند.

وی ادامه داد: تلاشمان این است که سند تحول را به گفتمان غالب در جامعه فرهنگیان استان تبدیل کنیم.

اسماعیلی در خصوص وضعیت اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در استان زنجان، گفت: آموزش و پرورش زنجان با توجه به عملکرد خود، جایگاه خوبی را در این حوزه دارد.

وی به برگزاری دوره ها و کارگاه ها به منظور تبیین و آسیب شناسی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: تا آخر فروردین سال آینده صاحب یک سند ویژه برای چشم انداز ۱۴۰۴ بر اساس سند تحول برای استان خواهیم شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم، چراغ راهی برای چله دوم انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم در بخش های عمده ای از سند تحول آموزش و پرورش به عنوان یک بستر اصلی برای تدوین زیر نظام ها می تواند قرار بگیرد چراکه اشتراکات زیادی را با بیانیه گام دوم دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha