۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۲۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 84684481
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورد ۲ دستگاه تریلر در جاده زنجان - میانه ۲ فوتی داشت

زنجان - ایرنا - جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: بر اثر برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه تریلر در کیلومتر ۲۰ جاده زنجان - میانه ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ مهدی میناخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علت این حادثه را انحراف به چپ یکی از این خودروها عنوان کرد و افزود: این حادثه موجب مسدودی چند ساعته مسیر ارتباطی زنجان - میانه شده که با تلاش عوامل راهداری شهرستان زنجانرود و ارگان های امدادی مسیر بازگشایی شد.

وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس استان زنجان یادآورشد: این طرح از ۲۵ اسفندماه همزمان با آغاز مسافرتهای نوروزی و افزایش ترافیک در جاده ها، اجرا می‌شود.

سرهنگ میناخانی، بیشترین عامل تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده های استان را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی رانندگان وسایل نقلیه عنوان کرد و گفت: همچنین بیشترین وقوع تصادفات رانندگی در یک تا  ۳۰ کیلومتری اغلب محورهای استان اتفاق می افتد که این نیز ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد مورد نظر است.

به گزارش ایرنا، استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha