۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۰۵
کد خبر: 84684982
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست فرمانداری مهریز: رسیدگی به مطالبات مردم وظیفه مدیران است

یزد- ایرنا- سرپرست فرمانداری مهریز گفت: رسیدگی به مطالبات بر حق عموم مردم جزو رسالت اصلی مدیران است که باید مورد توجه ویژه باشد.

به گزارش ایرنا، محمد دهقان بنادکی روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان افزود: استفاده از نیروهای متدین و متخصص در رشته‌های مختلف برای بررسی مسایل و مشکلات و پیگیری برای تحقق خدمت به مردم جزو اهداف دولت سیزدهم است .

این مسئول با بیان اینکه فلسفه وجودی مدیران خدمت به مردم و  در نظام اسلامی و انقلابی بالاترین افتخار است اظهار کرد: ایجاد امید و اعتمادبخشی به مردم باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

دهقان به نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار و گزارشات و دیده شدن ظرفیت‌های شهرستان پرداخت و یادآور شد: حرفه خبرنگاری فرصتی برای معرفی منطقه و جلب همکاری برای توسعه پایدار است .

وی اظهار کرد: اصحاب رسانه و فعالان اطلاع رسانی باید در کنار مردم و مسئولان با همدلی برای تحقق اهداف و خدمت به اقشار مختلف شهرستان بکوشند.

سرپرست فرمانداری مهریز از مشارکت خیران در اجرای طرح‌های مختلف شهرستان قدردانی کرد و گفت: حضور خیران و بخش خصوصی در کنار دولت ضروری و موجب توسعه و ارائه خدمات بهتر است .

دهقان با اشاره به اینکه در بهار امسال بر خلاف سنوات گذشته شهرستان مهریز میزبان مسافران و گردشگران است بر ضرورت میهمان نوازی و همکاری و برنامه محوری تاکید کرد.

وی گفت: ستاد خدمات سفر از مدتی قبل طبق مقررات ماموریت خود را در منطقه با همکاری بخش‌های مختلف آغاز کرده و مشکلی برای پذیرش مسافران نداریم.

در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و بخشدار مهریز به ارائه گزارش و برنامه‌های سال آینده پرداختند .

همچنین خبرنگاران در خصوص همکاری مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و مدیران با اصحاب رسانه و انعکاس به موقع اخبار همکاری خواستار شدند.

       

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha