معاون استاندار: کالاهای اساسی در آذربایجان غربی به مقدار کافی ذخیره شده است

ارومیه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: ذخیره کالاهای اساسی به میزان کافی در انبارهای استان برای عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شده و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، نادر صادقی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی با تاکید بر نظارت و کنترل بازار شب عید جهت جلب رضایت مردم افزود: با تشدید نظارت ها و بازرسی ها در طول ایام عید و ماه رمضان، باید کنترل بازار برای مردم ملموس باشد.

وی با اشاره به تامین کالاهای اساسی در آذربایجان غربی اضافه کرد: دستگاه‌های متولی پیگیر تسهیل دسترسی عموم مردم به کالاهای اساسی و تعادل قیمت ها در سطح بازار بوده و برخورد قانونی با متخلفان و اخلال گران بازار در دستور کار دستگاه های نظارتی استان قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر عرضه میوه شب عید با نرخ مصوب اظهار کرد: میوه شب عید با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به دست مردم استان خواهد رسید و پیش بینی های لازم در این راستا انجام شده است.

صادقی، ساماندهی صدور مجوز برای نانوایی ها را ضروری دانست و گفت: با تشدید نظارت و بازرسی در حوزه آرد و نان، رضایت مردم در خصوص کیفیت و قیمت نان تامین شود.

به گزارش ایرنا، امسال به علت کمرنگ شدن شیوع کرونا به نظر می رسد که دید و بازدیدهای نوروزی در آذربایجان غربی بسیار بیشتر از ۲ سال گذشته باشد و به همین خاطر تمهیدات لازم برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان اندیشیده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha