۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۳۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84685539
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل ورزش همدان: ریشه بی‌اخلاقی‌ها را در ورزش خشک می‌کنیم

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان با انتقاد از برخی رفتارهای ناشایست کارکنان این دستگاه ورزشی گفت: ریشه بی‌اخلاقی‌ها در ورزش را خشک خواهم کرد.

به گزارش ایرنا حمید سیفی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا زمانیکه این افراد را از بدنه ورزش کنار قرار ندهم، از همدان نخواهم رفت.

وی بیان کرد: ورزش شایسته افراد صالح، باتقوا و توانمند است تا بتوانند در عرصه‌ای که منش پهلوانی سرلوحه آن است، فعالیت کنند.

سیفی افزود: هرگز نمی‌پذیریم که عده‌ای دست به رفتارهای ناشایست و غیراخلاقی بزنند و به گونه‌ای بخواهند با آبروی ورزش استان بازی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه از خاطیان شکایت قانونی داشته است، گفت: سال‌ها در مقام قهرمانی‌های متعدد ملی و بین المللی کشتی افتخار کسب کرده‌ام و پرچم دار میهن اسلامی ایران بوده‌ام و اجازه نمی‌دهم در جایگاهی که مدیریت ورزش استان قهرمان و پهلوان پرور همدان را دارم، بازیچه دست عده‌ای ناشایست شوم.

وی با انتقاد از شیوه رفتاری یکی از پایگاه‌های خبری استان همدان خاطرنشان کرد: مدیرکل سابق ورزش و جوانان همدان از مدیریت این پایگاه شکایت قانونی کرده بود اما زمانیکه که به همدان آمدم، به خاطر آرام کردن فضای رسانه‌ای ورزشی و نیز ابراز ندامت فرد خاطی، این شکایت را پس گرفتم.

سیفی افزود: اما متاسفانه این شیوه رفتاری هم اکنون نیز تکرار شده اما این بار هم به لحاظ شخصیت حقوقی و نیز جایگاه حقیقی کوتاه نخواهد آمد.

وی بیان کرد: افرادی که به گونه‌ای قصد تخریب و حاشیه در بدنه ورزش استان همدان را داشتند نیز شناسایی شده‌اند و پرونده آن‌ها برای برخورد قانونی در حال پیگیری است و معتقدم این افراد جای در ورزش نباید داشته باشند.

وی با قدردانی از نگاه واقع بینانه و نقدهای منصفانه ورزشی نویسان همدان گفت: خبرنگاران ورزش نویس با سابقه همدان را سال‌ها می‌شناسم و معتقدم مجموعه‌ای از افراد صاحب نظر، توانمند و باتجربه در حوزه ورزشی نویسان این استان قلم می‌زنند که قابل احترام هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha