۶۰۰ نیروی بسیج برای نظارت بر بازار به کمک سازمان صمت کرمانشاه آمده‌اند
عکس آرشیوی است

کرمانشاه - ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: بر اساس تفاهم صورت گرفته ۶۰۰ نفر از نیروهای بسیج برای نظارت بر بازار به کمک بازرسان صمت، اتاق اصناف و نیروهای جهاد کشاورزی استان کرمانشاه آمده‌اند.

به گزارش ایرنا، «محسن دارابی» روز چهارشنبه در نشست کمیته نظارت بر بازار ستاد خدمات سفر شهرستان روانسر افزود: استان کرمانشاه سومین استان کشور از نظر جذب تعداد بسیجان برای نظارت بر بازار است.

وی تصریح کرد: با توجه احتمال افزایش سفرهای نوروزی، تمام تلاش و توان کمیته نظارت بر بازار این است که مهمانان و مسافران با خاطره خوبی استان کرمانشاه را ترک نمایند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اظهار داشت: برای نظارت بیشتر بر بازار بر روی صنوف هتل ها، مراکز اقامتی، رستوران ها، تعمیرگاه‌ها و جایگاه های سوخت تمرکز خواهیم کرد تا حقوق مصرف کنندگان تامین شود.

دارابی اضافه کرد: ارتقای نمایندگی صنعت، معدن و تجارت در شهرستان های روانسر و دالاهو به اداره از اولویت هایی است که در دست پیگیری است.

فرماندار شهرستان روانسر نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه نظارت ها بر بازار در شهرستان روانسر به خوبی انجام می شود و عملکرد ستاد تنظیم بازار این شهرستان قابل قبول است.

«سعدی مصطفی زاده» افزود: خوشبختانه کمبود کالای اسای در شهرستان نداریم و بازرسی ها از سوی ادارات متولی در حال انجام است.

وی با تاکید بر آن که باید خروجی نظارت بر بازار برای مردم محسوس و ملموس باشد تاکید کرد: بازرسی ها و نظارت ها باید اثر گذار و نتیجه آن آرامش بازار و رضایمندی مردم باشد.

روانسر یک هزار و ۸۹۰ واحد صنفی فعال دارد که در قالب هفت اتحادیه فعالیت دارند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha