۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۱۹
کد خبر: 84687370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکلات زیرساختی خانه تکواندو استان اردبیل برطرف می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سایه برنامه‌ریزی‌های انجام شده بزودی مشکلات زیرساختی خانه تکواندو این استان مرتفع خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، سجاد انوشیروانی روز چهارشنبه در نشست با رئیس هیات تکواندو استان اردبیل اظهار کرد: این اداره کل حامی جذب اسپانسر و خیران ورزشی برای هیات‌های ورزشی استان است و برای تامین تجهیزات ورزشی هیات تکواندو کمک خواهد کرد.

وی بسط و گسترش تکواندو، فعال‌تر کردن هیات شهرستان‌ها، حضور پررنگ در مسابقات کشوری و بین‌المللی، توجه به ورزش بانوان ، استعدادیابی و استفاده مطلوب از پایگاه‌های استعدادیابی، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، تلاش برای ارتقای جایگاه هیات تکواندو منطقه در کشور و شناسایی نقاط ضعف و مشکلات این رشته ورزشی و ارائه راه حل برای آنها را از جمله برنامه‌هایی ذکر کرد که باید برای تقویت رشته تکواندو در استان انجام شود.

تورج خوشروزی ، رئیس هیات تکواندو استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: هیات تکواندو از جمله ورزش‌های پویا و نشاط‌آوری است که حتی ویروس کرونا هم نتوانست مانع فعالیت علاقه‌مندان به این رشته شود.

وی ورزش تکواندو را از لحاظ تجهیزات رشته پرهزینه‌ای ذکر کرد که اغلب ورزشکاران در تامین تجهیزات لازم برای تمرین قهرمانی و شرکت در مسابقات با مشکلات اقتصادی مواجه هستند.

خوشروزی ادامه داد: زیرساخت‌های موجود در شان تکواندو استان نبوده و خانه اختصاص یافته به هیات تکواندو نیز نیاز به تجهیزات اولیه از جمله تشک تمرین و آدمک ، سیستم الکترونیکی ویژه برگزاری مسابقات دارد.

وی خواستار مساعدت اداره کل ورزش و جوانان برای تامین زیرساخت‌های هیات تکواندو بویژه در شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد و خلخال شد و اظهارامیدواری کرد هیات تکواندو استان با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان گام‌های مثبتی برای شکوفایی تکواندوکاران جوان استان در مسابقات ملی و بین‌المللی بردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha