۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 5196
کد خبر: 84687411
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث چهارشنبه آخر سال در قزوین ۱۱۲ مصدوم برجای گذاشت

قزوین- ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: حوادث چهارشنبه آخر سال در قزوین ۱۱۲ مصدوم برجای گذاشت و بیشترین میزان مصدومیت‌ها مربوط به سوختگی است.

 محمد حسن ارداقیان روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۹۶ تن از مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال از مردان و ۱۶ نفر از بانوان هستند.  
وی با بیان اینکه سوختگی، بیشترین میزان مصدومیت را به خود اختصاص داده و قطع عضو کمترین موارد مصدومیت بوده است، اظهار داشت: ۹۱ مورد سوختگی، ۱۸ مورد بریدگی و خراشیدگی، ۲ مورد قطع عضو، ۲ مورد شکستگی و ۱۰ مورد هم آسیب دیدگی های دیگر گزارش شده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: ۹۴ مورد از مصدومیت ها به علت استفاده از مواد محترقه بوده که در این بین ۱۸ نفر عابر پیاده و تماشگر قربانی سهل انگاری برخی شهروندان شده اند.  
وی افزود: شهرستان قزوین با ۴۲ مصدوم بیشترین آمار و شهرستان آبیک با چهار مصدوم کمترین آمار مصدومیت را به خود اختصاص داده است.  
ارداقیان با بیان اینکه در تاکستان ۲۶ نفر، البرز ۲۵، بوئین زهرا ۹ و آوج ۶ مصدوم گزارش شده است، گفت: بزرگترین مصدوم از نظر سنی در سوانح چهارشنبه آخر سال استان قزوین ۶۲ ساله و کوچکترین آنها چهار ساله بوده است.
وی همچنین تصریح کرد: بیشترین آسیب ها مربوط به گروه سنی ۱۰ تا ۲۰ سال بوده است که متأسفانه به دلیل نبود نظارت خانواده ها شاهد اتفاقات ناگوار در این زمینه بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha