۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84687728
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش "سخاوت، سین هشتم" در استان اردبیل آغاز شد

۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۰۵
کد خبر: 84687728
پویش "سخاوت، سین هشتم" در استان اردبیل آغاز شد

اردبیل - ایرنا - معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اردبیل گفت: اجرای پویش "سخاوت، سین هشتم" به منظور تامین بسته‌های غذایی و معیشتی جامعه هدف بهزیستی در این استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، علی نیک‌سرشت روز چهارشنبه در این زمینه اظهار کرد: با توجه به نزدیکی عید نوروز انتظار می‌رود خیرین بزرگوار و سایر هم‌استانی‌ها همچون گذشته با مشارکت خود، بهزیستی استان اردبیل را در تامین نیازهای مددجویان و خانواده‌های نیازمند زیر پوشش یاری نمایند.

وی افزود: مردم مومن و نوع‌دوست می‌توانند بسته‌های غذایی و کمک‌های غیرنقدی خود را به اداره‌های بهزیستی و یا موسسه‌های خیریه زیر پوشش تحویل دهند تا در ایام پیش‌رو بین نیازمندان استان اردبیل توزیع شود.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: علاقه‌مندان برای مشارکت در این امر خداپسندانه می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۱۷۹۱۹ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۴۶۰۴۱۶۷ و یا شماره شبای ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۱۷۹۱۹IR واریز نمایند.

وی اضافه کرد: در همین راستا موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) اردبیل با توزیع یک‌هزار بسته غذایی بین خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی شهرستان اردبیل، در این پویش مشارکت کرده است.

از بعد خانوار در مجموع ۵۸ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و در حال حاضر از ۳۸ هزار پرونده موجود در بهزیستی این استان حدود ۳۲ هزار توانخواه از خدمات غیرنقدی، حمایتی و مستمری استفاده می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha