۱۸۵۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند در سردشت توزیع شد

مهاباد - ایرنا - فرمانده سپاه سردشت گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه سال نو، یک هزار و ۸۵۰ بسته معیشتی تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ قاسم نصیری روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ادامه رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه سال نو هزار و ۸۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.

وی افزود: هر بسته شامل ۸ قلم کالا از جمله گوشت مرغ، ماکارونی، حبوبات، رب گوجه فرنگی، روغن، قند و سویا و ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.

سرهنگ نصیری اضافه کرد: این بسته‌ها از محل قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) و سپاه شهدا آذربایجان غربی تهیه شده و توسط حوزه‌های مقاومت بسیج سطح شهرستان در بین خانواده‌های آسیب‌دیده و بی‌بضاعت توزیع شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای رزمایش کمک‌های مومنانه تاکنون ۲۰ مرحله و بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha