۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84688055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری مهاباد بیش از ۹۷۰ میلیارد ریال بدهی دارد

۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲
کد خبر: 84688055
شهرداری مهاباد بیش از ۹۷۰ میلیارد ریال بدهی دارد

مهاباد - ایرنا - شهردار مهاباد گفت: بدهی های شهرداری این شهر تا پایان سال جاری به بیش از ۹۷۰ میلیارد ریال رسیده است.

بابک رستم پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سه ماهه گذشته ۳۴ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان درآمد شهرداری از محل های مختلف شامل واریزی عوارض سوخت، ارزش افزوده، صدور پروانه کمیسیون ماده ۱۰۰ و سایر منابع مالی شهرداری بوده است.

وی با بیان اینکه طی سه ماهه گذشته حدود ۲۳ میلیارد تومان حقوق معوقه شهرداری پرداخت شده است، اضافه کرد:هم اکنون معوقات کارکنان شهرداری مهاباد از پنج ماه به سه ماه کاهش یافته است.

شهردار مهاباد با بیان اینکه پرداخت حقوق معوقه با تمامی مزایا و اضافه کار و سنوات پرداخت شده است، اضافه کرد: در حال حاضر یک میلیارد و ۷۲ میلیون تومان موجودی حساب شهرداری موجود است و امکان جابجایی ارقام نیز با توجه به واریزی‌های شهرداری تغییر می‌کند.

بابک رستم‌پور اظهار کرد: آخرین آمار پرسنل و کارکنان شهرداری ۶۶۷ نفر می‌باشد که شامل ۱۲۰ کارمند، ۱۱۹ کارگر دارای قرارداد و اشتغال ۴۲۸ نفر در بخش‌های مختلف خدماتی، فضای سبز  است.

وی افزود: به نسبت جمعیت شهرستان نیروی مازاد قابل توجهی در سازمان شهرداری مهاباد وجود ندارد و بجای تمرکز بر نیروی مازاد باید بر ارتقای بهره‌وری از آن متمرکز شویم.

رستم‌پور بیان کرد: افزایش وسعت شهر با الحاق سکونت‌گاه‌های مختلف به شهر نیاز به نیرو در سازمان شهرداری مهاباد را بالا برده است ولی در بخش بهره‌وری و مسوولیت پذیری دچار مشکلات و برطرف کردن آنها هستیم.

شهر ۱۷۰ هزار نفری مهاباد دارای ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع مساحت بوده و از سال ۱۳۰۶ بلدیه یا شهرداری در آن راه‌اندازی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha