۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۳۵
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84688106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن میلاد امام زمان(عج) در ایلام برگزار می شود

۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۳۵
کد خبر: 84688106
جشن میلاد امام زمان(عج) در ایلام برگزار می شود

ایلام - ایرنا - رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ایلام گفت: جشن بزرگ مردمی به مناسبت میلاد امام زمان(عج) و آغاز سال نو شامگاه جمعه هفته جاری در ایلام برگزار می شود.

 محمد سلطانی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این برنامه جُنگ شادی هنرمند مردمی حمید ماهی صفت به هنرنمایی می پردازد و اجرای گروه های موسیقی محلی، نمایش و مسابقه و دیگر برنامه های شاد از بخش های این جشن است.

وی افزود: این جشن در پیاده راه سعدی جنوبی ساعت ۲۱ شامگاه جمعه برگزار می شود و مخاطبان باتوجه به سرمای هوا و اینکه این برنامه در فضای آزاد برگزار می شود، لباس گرم با خود داشته باشند.

سلطانی هدف از برگزاری این جنگ شادی را ایجاد فضای مفرح برای عموم مردم دانست و ادامه داد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا طی ۲ سال اخیر و نبود برنامه های مفرح چشمگیر در سطح شهر این برنامه با حضور یک هنرمند و چهره شاخص مردمی برگزار می شود.

وی از عموم شهروندان خواست: برای برگزاری هرچه باشکوه تر این جشن رایگان شامگاه جمعه به محل اجرای برنامه مراجعه کرده و باتوجه به نبود جای پارک خودرو از آوردن ماشین به هسته مرکزی شهر خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha