۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۳۲
کد خبرنگار: 993
کد خبر: 84688197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس بنیاد مسکن: سال آینده انقلابی در عمران روستایی کشور ایجاد می‌شود

بوشهر- ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با ۲ برابر شدن اعتبارات بنیاد مسکن در سال ۱۴۰۱ انقلابی در عمران روستایی کشور ایجاد می‌شود.

به گزارش ایرنا، اکبر نیکزاد چهارشنبه شب در نشست با استاندار بوشهر افزود: با افزایش تخصیص اعتبارات عمران روستایی انتظار می‌رود مردم بیشتر از گذشته عمران و آبادانی را در روستاها لمس کنند.

وی در خصوص قیر رایگان نیز اضافه کرد: در راستای عمران و آبادانی روستاها با عنایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی سهمیه قیر رایگان امسال تا پایان شهریور ماه تمدید شد.

نیکزاد با تاکید بر اینکه سال آینده در سراسر کشور در بحث عمران روستایی کارهای مهمی انجام می‌شود، گفت: امسال سهم اعتبارات عمران روستایی استان بوشهر ۲۸ میلیارد تومان بود که سال آینده این میزان اعتبار به ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به بازدید خود از پروژه آسفالت معابر روستای انبارک تنگستان، افزود: تامین قیر رایگان در سرعت بخشی طرح‌های عمران روستایی در اولویت قرار دارد.

نیکزاد یادآور شد: پروژه روستای انبارک شهرستان تنگستان به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال در حال اجرا است که برای سرعت بخشی در اجرای کار ۲.۵ میلیارد ریال اعتبار به این امر اختصاص داده شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: همچنین قرار است برای محرومان روستای انبارک شهرستان تنگستان ۱۰ واحد مسکونی ساخته می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از ساخت واحدهای مسکونی ویژه محرومان در شهرهای کم جمعیت و روستاها خبر داد و گفت: در این راستا با تلاش بنیاد مسکن بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله و سیل در حال تکمیل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha