۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 1183
کد خبر: 84688818
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان خاش: سفر مقامات قضایی به سیستان و بلوچستان امیدآفرین است

زاهدان- ایرنا - دادستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: سفر رییس قوه قضاییه و مقامات عالی رتبه دستگاه قضایی به این استان امیدآفرین و در راستای برقراری عدالت اجتماعی است.

فرهاد میر روزپنجشنبه در حاشیه سفر معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به خاش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: حضور معاون نیروی انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک و رییس سازمان زندانهای کشور به خاش بسیار دلگرم کننده بوده و قطعا در ارتقای شاخص های خدمات قضایی تاثیرگذار خواهد بود.
وی افزود: هم اینک افزون بر ۲۰۰ هزار نفر از مردم ۲ شهرستان خاش و تفتان و اتباع سایر کشورها در این شهرستانها از خدمات حوزه قضایی بهره می برند.
دادستان خاش ادامه داد: بازنگری در چارت سازمانی و اداری و نیز احداث یک ساختمان جدید حوزه دادسرا از مطالبات مهم ما از مسوولان عالی دستگاه قضایی کشور است.
وی اظهار داشت: هم اینک حوزه فعالیت دستگاه قضایی در ۲ شهرستان خاش و تفتان بوده و در ۱۱ شعبه فعال دادگاه و دادسرا به مردم خدمات ارایه می شود، بنابراین تاسیس یک دادگاه مستقل در تفتان و تامین نیازمندی های اداری و نیروی انسانی از مطالبات مهم محسوب می شود.
میر اظهار داشت: همراهی و همدلی و تعامل علما، مسوولان و بزرگان و معتمدان به عنوان بازوهای مهم نظام با حوزه قضایی سبب گره گشایی در امور شده و تاکنون بسیاری از پرونده ها با همکاری این اقشار منجر به سازش شده است.
به گزارش ایرنا همزمان با سفر رییس دستگاه عدلیه کشور به سیستان و بلوچستان، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به شهرستان خاش سفر کرده است.
شهرستان مرزی خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در شاهراه محور توسعه شرق کشور واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha