تشدید گشت های نظارت تنظیم بازار کالاهای اساسی در پردیس

تهران - ایرنا - رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه با هدف نظارت بر بازار عرضه محصولات بخش کشاورزی ،اقلام و کالاهای اساسی با هدف متعادل نگاه داشتن بازار شب عید در سطح شهرستان در حال اجرا است.

محمد قریشی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: مرخصی تمامی نیروهای بخش نظارت و بازرسی در شهرستان لغو و نیروها به صورت آماده‌باش بر وضعیت عرضه کالاهای بخش کشاورزی و کالاهای اساسی نظیر مرغ، تخم مرغ، میوه، آجیل تخم مرغ، برنج و نان نظارت دارند.

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی به طور مستمر در سال جدید نیز ادامه دارد، توضیح داد: با همکاری نیروهای داوطلب بسیج تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ بر فعالیت اصناف نظارت داریم و با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی توضیح داد: تامین، توزیع و نظارت بر ۲۵ قلم از کالاهای اساسی از آذر ماه امسال به اداره جهاد کشاورزی واگذار شده است و با استفاده از ظرفیت بسیج برای کنترل و نظارت بر بازار کالاهای اساسی برای تامین امنیت غذایی شهروندان دردست اقدام و اجرا است.

قریشی افزود: هدف از نظارت ویژه، بررسی قیمت ها،جلوگیری از دپو کالاها و اقلام ضروری و پایش عملکرد فعالان اقتصادی در سطح بازار است.

وی افزود: پس از واگذاری حوزه نظارت بر عرضه کالاهای اساسی به جهاد کشاورزی و با همکاری صنعت و معدن و نیروهای بسیج اصناف با محوریت جهاد کشاورزی، تیم های تخصصی برای نظارت بر عرضه کالاهای اساسی تشکیل و افراد پس از دریافت آموزشهای لازم در قالب تیم‌های بازرسی ساماندهی شده‌اند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: تیم های مشترک بازرسی در روزهای پایانی سال به طور مستمر بر فعالیت اصناف نظارت دارند و شهروندان شکایات خود را به شماره ۱۴۱ اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha