۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۱۸
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84689195
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کامیابی‌نیا: داوری در شان این دیدار مهم نبود

تهران- ایرنا- هافبک باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تصمیمات تیم داوری در شان دیدار مهم شهرآورد نبود.

به گزارش ایرنا؛ «کمال کامیابی‌نیا» پنجشنبه شب پس از تساوی یک بر یک شهرآورد پایتخت، اظهار داشت: شرایط قهرمانی کمی برای ما سخت شد، اما هنوز هفت هفته باقی مانده و می‌توانیم امتیازات را جمع‌آوری کنیم.

این بازیکن در خصوص یحیی گل‌محمدی از داور، گفت: داور باید بازی را مدیریت می‌کرد و در خیلی از صحنه‌ها قاطع نبود. در زمان گلی هم که دریافت کردیم می‌خواستیم تعویض کنیم و داور هم بازی را نگه داشت در حالی‌ که «سعید آقایی» مصدوم شده بود. بازیکنان ما ایستاده بودند و داور هم اجازه بازی داد و گل را خوردیم و این مساله موجب ناراحتی گل‌محمدی شد.

وی ادامه داد: داوران باید دقت بیشتری داشته باشند و قضاوت داور امروز، در شان این بازی نبود. مهدی سیدعلی صحنه‌های نزدیک را به سود حریف می‌زد. در صحنه‌ای که فرشاد فرجی بلند شد توپ را با سر بزند داور با ۱۵ ثانیه تاخیر سوت زد ولی کافی بود که بازیکنان استقلال به هم برخورد کنند تا او سریع خطا بگیرد.

نود و هشتمین دربی پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال عصر پنجشنبه برگزار شد و در نهایت هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

استقلال که هنوز در فصل جاری شکست نخورده است با این تساوی به امتیاز ۵۵ رسید تا مسیرش برای قهرمانی هموار شود و پرسپولیس هم به امتیاز ۴۹ رسید تا کار سختی برای تکرار قهرمانی‌هایش داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha