حکومت آل سعود پرورش دهنده تروریست ها درجهان است

تهران - ایرنا - امام جمعه شهر گلستان در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: حکومت کودک کش و وهابی آل سعود که مادر و پرورش دهنده تروریست ها در دنیاست هرچند گاه عده ای از بی گناهان را بویژه شیعیان مظلوم را به بهانه اتهام تروریستی اعدام می کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود نورپور امام جمعه گلستان شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت ولیعصر(عج) گفت : معرفت و شناخت واقعی، تهذیب نفس، سیر و سلوک اسلامی، آماده شدن برای ظهور، تقویت ارتباط معنوی با حضرت حجت(ع)؛ به همانند دعا کردن برای سلامتی و فرج آن حضرت، صدقه دادن برای سلامتی آن حضرت و انجام کارهای نیک به نیابت از ایشان و نیز ارتباط با ولی فقیه و مراجع معظم تقلید از اهم وظایف جامعه و افراد منتظر در عصر غیبت کبری می باشد.

وی همچنین با تبریک روز جهانی مستضعفان و روز سربازان گمنام امام زمان(ع) افزود : خدمات ارزشمند نیروهای وزارت اطلاعات که گمنام خدمت می کنند و برای امنیت کشور ومردم قدم بر می دارند را قدر می نهیم.  

حجت‌الاسلام نورپور بااشاره به رشادت های نیروهای مسلح کشورمان گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک دهها موشک بالستیک و نقطه زن دو پایگاه و محل شرارت رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را هدف قرار داد که این یک اقدام شجاعانه است و این حمله موشکی ارتباطی با شهادت دو نیروی سپاه در سوریه ندارد و انتقام خون این دو شهید در زمان مناسب گرفته خواهد شد. حمله موشکی سپاه به موساد در اربیل برای آن بود که رژیم جعلی اسرائیل اخیرا از این مکانها علیه کشورمان شرارت می کرد.

خطیب نماز جمعه بخش گلستان افزود: پیام این حمله موشکی این است که همه بدانند جمهوری اسلامی، هرگز اجازه نمی دهد که صهیونیست ها در حوزه پیرامونی کشورمان نفوذ و لانه کنند و امنیت ملی ما را به چالش بکشند و کشورهای همسایه هم یاد بگیرند که اقتصاد، امنیت و بقای خود را به یک رژیم پوشالی و ضربه پذیر و نامشروع پیوند نزنند .

حجت الاسلام نور پور خاطر نشان کرد: اعدام و گردن زدن ۸۱ نفر از جمله تعدادی زیادی از شیعیان عربستانی به جرم واهی و بی دلیل که خود جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت توسط آل سعود است ،دل هر آزاده ای را به درد آورده است.  

وی در ادامه گفت :شیعیان عربستان که بین ۱۵تا ۲۵ درصد جمعیت این کشور را تشکیل می دهند و در منطقه قطیف و احصاء و مناطق نفت خیز عربستان ساکن هستند طی هشت دهه ای که از حکومت آل سعود می گذرد در فشار، تبعیض و محدودیت های شدید به سر می برند و متاسفانه سازمانهای عریض و طویل مدعی دفاع از حقوق بشر در اروپا و آمریکا و ... همه سکوت اختیار کرده اند ولی در موضوع اوکراین می بینید چگونه سینه چاک می کنند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha