مربی تیم نساجی: داور فوتبال امروز قضاوت مناسبی نداشت

مشهد- ایرنا- مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در دیدار با شهرخودرو داور مسابقه خیلی بد قضاوت کرد، می‌توانست با کارت قرمز دروازه‌بان حریف را اخراج کند.

شاهرخ بیانی عصر جمعه در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال شهرخودرو در مشهد افزود: ۶ هفته است داوران به ضرر ما سوت می‌زنند ولی همیشه به آنها خسته نباشید گفتیم. امروز هم داور خیلی بد سوت زد، یک پنالتی هم  نگرفت.

وی ادامه داد: در دقیقه ۱۵ بازی می‌توانست دروازه‌بان تیم حریف را با کارت قرمز اخراج کند.

مربی تیم نساجی اظهار داشت: کادرفنی و سرمربی تیم شهر خودرو خیلی کنار زمین سر و صدا می‌کردند و جو سنگینی ایجاد کرده بودند. در زمین هم همین شرایط بود، وضعیت آنها را درک می‌کنیم ولی اینکه به هر قیمتی بخواهیم امتیاز بگیریم فوتبال نیست. ما مسلط بر بازی بودیم و بسیار خوب بازی کردیم.

وی با بیان اینکه می‌توانستیم دستکم چهار گل بزنیم، افزود: گل اول را که زدیم برای گل دوم هم پیش رفتیم اما در ضد حمله گل تساوی را دریافت کردیم.

یک امتیاز برای هیچیک از دو تیم فایده ای ندارد

سرمربی تیم شهر خودرو هم گفت: نیمه اول بازی درگیرانه بود. با تعویض‌هایی که انجام دادیم روند بازی را به نفع خود تغییر دادیم.

داود سید عباسی اظهار داشت: موقعیت‌های خوبی به خصوص در ۲۰ دقیقه پایانی بازی بدست آوردیم و دستکم چهار موقعیت بالای ۸۰ درصد داشتیم.

وی ادامه داد: یک امتیازی که امروز کسب کردیم به درد ما یا نساجی نمی‌خورد.

سرمربی تیم شهر خودرو با بیان اینکه بازیکنان ما در زمین بازی تمام تلاش خود را انجام دادند، افزود: داور مسابقه نسبت به دیدارهای قبلی ما خیلی بهتر بود.

وی ادامه داد: همه بازی ها برای تیم ما حکم مرگ و زندگی دارد. امروز فشار زیادی به من وارد شد و از اینکه بازیکنان ما در لحظات حساس تصمیم اشتباه کردند، بسیار ناراحت هستم.

دیدار  تیم‌های فوتبال شهرخودرو و نساجی مازندران در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر در مشهد با نتیجه مساوی یک به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha