مجتمع ایزوایکو هم سو با صنعت نفت و گاز برای پیشرفت ایران گام برداشته است

بندرعباس- ایرنا- مدیرعامل ایزوایکو گفت:این مجتمع به عنوان پشتیبان صنعت حمل و نقل دریایی کشور در سال های اخیر توانسته هم راستا و هم سو با صنعت نفت و گاز برای پیشرفت ایران قدم بردارد و ایفای نقش کند.

سلمان ضربی روزیکشنبه در پیامی به مناسبت ۲۹ اسفندماه سالروز ملی شدن صنعت نفت افزود:ایزوایکو و شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران در یک همکاری و همراهی مشترک که حاصل اعتماد مدیران این صنعت و به شکل خاص مدیر عامل این مجموعه به توانمندی نیروهای داخلی بوده، در کنار تعمیرات ناوگان بزرگ ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران به نتیجه و توافق های ارزشمندی جهت توسعه همکاری ها رسیده اند که فرصت بی نظیری برای کشور در راستای تداوم گسترش جریان صدور نفت و فراورده های نفتی خواهد بود.
وی بیان داشت: نفت به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع طبیعی و ثروت ملی، نقشی بسار مهم در توسعه اقتصاد و عمران و آبادانی کشور داشته است که این مهم از آثار ملی شدن صنعت نفت در ۲۹ اسفند ۱۳۲۹ بوده و به عنوان سندی از پیشگامی ملت ایران در منطقه خاورمیانه جهت بهره‌گیری و استفاده از این ظرفیت خدادادی و نجات این سرمایه های ملی از دست بیگانگان در تاریخ ثبت گردیده است.
نائب رییس هیات مدیره مجتمع مدیرعامل مجتمع ایزوایکو اظهارداشت: در آستانه ۲۹ اسفندماه سالروز ملی شدن صنعت نفت و آغاز سال جدید این ایام مهم را به عموم فعالان در عرصه این صنعت ازجمله کتر زحمتکش مجتمع ایزوایکو و دریادلان شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران و همچنین صنایع پتروشیمی و پالایشگاه کشور  تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند منان سلامتی و بهروزی را برای همگان آرزومندم.
شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) درسال ۱۳۵۲ به منظور جذب بخش بزرگی از بازار تعمیرات و ساخت شناور در ۳۷ کیلومتری غرب بندرعباس احداث شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha