۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84690324
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

١٢ تفاهم نامه همکاری پست استان سمنان و دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۰ امضا شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل پست استان سمنان گفت: ١٢ تفاهم نامه همکاری در راستای تسریع انجام امور اداری در سال ١۴٠٠ بین این اداره کل با دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و سازمان های استان امضا شد.

حمیدرضا آقاجانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار، مددجویان کمیته امداد و صنایع خرد تفاهم نامه همکاری با امور بانوان استانداری سمنان ، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، جهاددانشگاهی و اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امضا شد. 

وی توانمندسازی افراد فعال در مشاغل خانگی را از اهداف مهم این تفاهم دانست و افزود: تفاهم نامه دیگری با پارک علم و فناوری استان سمنان در راستای توسعه سکوی تجارت الکترونیک پست با کمک شتاب دهنده ها و شرکت های دانش بنیان بسته شد. 

آقاجانی ادامه داد: رونق کسب و کارهای کوچک استان سمنان از اهداف این تفاهم نامه است. 

وی اضافه کرد: با هدف تسریع خدمت رسانی به مراجعان و برون سپاری خدمات، تفاهم نامه ای با شهرداری سمنان، اداره کل راه و شهرسازی و جهادکشاورزی استان سمنان شکل گرفت. 

مدیرکل پست استان سمنان خاطر نشان کرد: تسریع روند احراز هویت مشتریان بانک ملی و کشاورزی نیز در تفاهم نامه با این بانک ها مورد توجه قرار گرفت. 

آقاجانی ارائه خدمات الکترونیک به دانش آموختگان دانشگاه های استان سمنان در دریافت دانشنامه ها را از اهداف انعقاد تفاهم نامه برشمرد و ابراز داشت: دانش آموختگان با ارسال درخواست الکترونیک دریافت دانشنامه به دانشگاه ها و تکمیل اطلاعات از طریق پست، دانشنامه های خود را دریافت می کنند. 

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه پست، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و کشتارگاه ها تصریح کرد: کنترل بازار و جلوگیری از توزیع خارج از شبکه کالاهای اساسی مانند مرغ با ثبت بارکد پستی بر روی کالا انجام می شود. /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha