وزیر علوم درگذشت نماینده رهبری در دانشگاه‌های خوزستان را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی، مسوول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل در این پیام ضمن عرض تسلیت آورده است: در واپسین روزهای سال ۱۴۰۰ باخبر شدیم که روح بلند عالم فرهیخته و دانا، بزرگ مرد اخلاق و ادب، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی مسوول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان، به برادر شهیدش پیوست و آسمانی شد.

در بخشی از این پیام آمده است: این استاد فرزانه، متعهد، دلسوز و مسوولیت‌پذیر خطه خوزستان که از خود جز نیکی چیزی به یادگار نگذاشت، در بیش از ۱۱ سال خدمت در کسوت مسوولیت دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان، خدمات شایانی به جامعه دانشگاهی به ویژه در زمینه وحدت حوزه و دانشگاه و نهادینه شدن ارزش‌های اسلامی و پیاده‌سازی آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی در محیط دانشگاهی استان خوزستان ارائه کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی مدرس دانشگاه و حوزه علمیه و فرزند آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ۱۱ سال عهده دار مسوولیت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های این استان بود. وی بامداد امروز شنبه بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha