۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶
کد خبر: 84690557
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امکان واگذاری انشعاب برق کوتاه‌مدت ایمن به متقاضیان کرمان وجود دارد

کرمان - ایرنا - معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان گفت: برای پیشگیری از اخذ انشعاب غیرمجاز و غیراستاندارد که ایمنی و سلامت شهروندان و مسافران را به خطر می اندازد، امکان واگذاری انشعاب کوتاه‌مدت ایمن به متقاضیان بویژه برپا کنندگان غرفه و نمایشگاه نوروزی، فراهم شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، محمد محسنی با بیان اینکه اقدامات پایشی حوزه برق در ایام نوروز تداوم دارد، افزود: در تمام این ایام علاوه بر نیروهای اتفاقات و عملیات که بصورت شبانه روزی برای رفع خاموشی های احتمالی در خدمت مشترکین هستند، نیروهای بهره برداری نیز بصورت کشیک و آماده به کار فعال خواهند بود.

وی اظهار داشت: استان کرمان به عنوان جهان شهر مقاومت امسال میزبان گروه زیادی از مسافران نوروزی در قالب کاروان های راهیان نور و زیارت مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است لذا از چند ماه قبل اقداماتی برای آماده سازی شهر به لحاظ اصلاح روشنایی معابر برای شهروندان و مسافران در ایام بهار انجام شده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان تاکید کرد: در ایام تعطیلات نوروز نیز همچون سایر روزهای سال، برق مطمئن و پایدار شهروندان و اماکن مختلف گردشگری، زیارتی، تفریحی، بیمارستان ها و مراکز درمانی و غیره تامین خواهد شد، گفت: آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه مشکل غیرمترقبه نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: طی ۲ ماه پایانی سال جاری با هدف بهبود ایمنی، ایمن سازی و بهسازی پایه‌ها و تابلوهای برق و روشنایی معابر بویژه در اطراف پارک‌ها و بوستان ها، اماکن مذهبی و زیارتی، بازاربزرگ و ایمن سازی تابلوها، کابل‌ها و پایه‌های برق و روشنایی معابر اقدامات لازم بصورت مانوری انجام شده است.

محسنی بیان کرد: با هدف حفظ زیبایی و آراستگی شهر، رنگ آمیزی پایه‌های روشنایی معابر و تابلوهای برق و شست و شوی چراغ‌های روشنایی معابر انجام شده است.

محسنی گفت: در ایام نوروز به منظور تأمین برق پایدار اکیپ‌های اتفاقات، تعمیرات و روشنایی معابر عمومی بصورت شبانه روزی در محل کار خود حضور خواهند داشت و کار اصلاح شبکه بصورت خط گرم انجام خواهد شد.

شرکت توزیع برق شمال کرمان وظیفه تامین و توزیع پایدار برق برای هفت شهرستان شمال این استان را به عهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha