۴۷۰ بازرس بر بازارهای نوروزی خراسان رضوی نظارت می‌کنند

مشهد- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۳۰۰ بازرس این سازمان، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف همراه با ۱۷۰ بازرس مردمی از بسیج اصناف در ایام نوروز بر بازارهای استان نظارت می‌کنند.

امیررضا رجبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مردم هم در رابطه با اصناف و بازاریان اگر با مشکلی مواجه شدند با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند و با توجه به ورود زائران و مسافران و این که بیشتر آنها مدت زیادی در شهر مشهد نخواهند بود و باید به شهر خود بازگردند به بازرسان تاکید شده مواردی که در محل شکایت قابل حل است همانجا سریع رسیدگی شود.

وی با بیان این که با راه اندازی سامانه جامع تجارت، نظارت بر کالاها و توزیع آنها راحت‌تر شده است ادامه داد: ۷۶ هزار تولید کننده، وارد کننده و توزیع کننده استان، دارای "کد نقش"  از این سامانه هستند که در این سامانه وضعیت هر کالایی از زمان تولید، انبار، عمده فروشی و دیگر موارد قابل رصد است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: درج قیمت تولید کننده بر روی محصول که از بهمن ماه پارسال اجرایی شد نقش مهمی در کاهش قیمتها داشته است و هم اینک هزار و ۵۰۰ قلم محصول استان مشمول ثبت قیمت تولید کننده شده است.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha